Τα μελλοντικά αυτοκίνητα της Volkswagen θα έχουν νέο σύστημα διεύθυνσης χωρίς τιμόνι, έξυπνη ανάρτηση και κάμερα στο εσωτερικό τους για την ασφάλεια του οδηγού.
Η Volkswagen εργάζεται πυρετωδώς πάνω σε νέες τεχνολογίες, οι οποίες θα κάνουν τα μελλοντικά μοντέλα της ακόμα πιο έξυπνα, πιο άνετα και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Ο γερμανικός κολοσσός δεν έχει ανοίξει ακόμα όλα τα χαρτία του, αλλά ο επικεφαλής καινοτομίας της εταιρίας, Karsten Schebsdat, στις πρόσφατες του δηλώσεις, έδωσε μια πρώτη ματιά στο μέλλον.
Το ενδιαφέρον συγκέντρωσε η πρώτη και πιο σημαντική εξέλιξη που ετοιμάζει, ένα νέο σύστημα διεύθυνσης steer-by-wire. Η Volkswagen δεν έχει εμβαθύνει σε λεπτομέρειες του τρόπου λειτουργίας, αλλά όπως υποστηρίζει θα αντικαταστήσει τη συμβατική κολόνα τιμονιού με έναν αισθητήρα πίσω από το τιμόνι, ο οποίος και θα μεταφέρει την πληροφορία για την κίνηση των τροχών. Ακόμα δεν έχει γίνει σαφές εάν το σύστημα θα υπάρχει εξίσου στα μελλοντικά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και στα ηλεκτρικά οχήματα. Το μόνο σίγουρο είναι πως κατά τη διάρκεια της παρουσίασης χρησιμοποιήθηκε ως πρωτότυπο το ηλεκτρικό ID.3, οπότε και προδικάζουμε πως θα το δούμε στα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρίας.
Η Volkswagen δοκιμάζει επίσης ένα νέο σύστημα ανάρτησης, το οποίο όπως διατείνεται, θα κάνει τα οχήματά της επόμενης γενιάς πιο άνετα. Σε αντίθεση με την προαναφερθείσα τεχνολογία, το εν λόγω σύστημα θα αφορά και τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, εφόσον ήδη πραγματοποιούνται δοκιμές σε ένα Arteon. Το συγκεκριμένο σύστημα θα χρησιμοποιεί αισθητήρες που θα «διαβάζουν» το δρόμο και θα προφορτώνουν με την κατάλληλη πληροφορία τα αμορτισέρ. Εκείνα με τη σειρά τους θα είναι έτοιμα να αποδώσουν ανάλογα, ώστε το αυτοκίνητο να περάσει όσο πιο μαλακά μπορεί από τις λοιπές ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Ο Schebsdat δήλωσε επίσης, πως οι μηχανικοί της εταιρίας εξετάζουν το ενδεχόμενο της ύπαρξης μιας κάμερας, τοποθετημένη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με σκοπό να παρακολουθεί τον οδηγό. Ο λόγος είναι πως με τις λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης που γίνονται όλο και πιο έξυπνες, ο οδηγός έχει περισσότερες πιθανότητες να αφαιρεθεί και να αποσπαστεί η προσοχή του από το δρόμο. Επιπρόσθετα σημειώνει πως η Volkswagen στοχεύει στην βελτίωση της απόδοσης των μελλοντικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, όχι μόνο μέσω νέων μπαταριών αλλά και κάνοντας ελαφρύτερο το όχημα.
Έξυπνα, ασφαλέστερα και πιο άνετα τα Volkswagen του μέλλοντος.Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr