Το προηγούμενο χρονικό διάστημα έχουν κυκλοφορήσει αρκετά καμουφλαρισμένα μοντέλα
A-Class ενόψει της ανανέωσης του δημοφιλούς premium το οποίο στην υπάρχουσα εκδοσή του βρίσκεται στην κορυφή των ελληνικών πωλήσεων στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Επειδή, όμως, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, η Mercedes έχει στα σκαριά το λανσάρισμα του facelifted μοντέλου το οποίο και θα είναι βελτιωμένο αισθητικά αλλά και τεχνολογικά. Μέχρι βέβαια την επίσημη παρουσίαση οι πληροφορίες θα προκύπτουν με το... σταγονόμετρο, ειδικά αν τα υπάρχει «βαρύ» καμουφλάζ όπως στο πιο πρόσφατο μοντέλο δοκιμής το οποίο και είδαμε.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Ακόμη και έτσι, βέβαια, μπορεί κανείς να καταλάβει ότι υπάρχουν
ορισμένες τροποποιήσεις στο «πρόσωπο» και το πίσω μέρος της A-Class, την ώρα που τα φωτιστικά θα παραμένουν ίδιου μεγέθους. Πιο συγκεκριμένα,
ανασχεδιασμένος θα είναι τόσο ο
μπροστινός προφυλακτήρας, όσο και η μάσκα, αν και στις περιπτώσεις των αυτοκινήτων της Mercedes η γρίλια αποτελεί και σχεδιαστική επιλογή που διαφοροποιείται ανάλογα με το εξοπλιστικό πακέτο. Όσον αφορά το
πίσω μέρος, και εδώ αναμένουμε νέο
προφυλακτήρα με το καμουφλαρισμένο μοντέλο της δοκιμής να μην έχει έξτρα σχεδιαστικές λεπτομέρειες, πράγμα που σημαίνει πως έχουμε να κάνουμε με βασική έκδοση εξοπλισμού και όχι με AMG-Line επιλογή, για παράδειγμα.
, ανασχεδιασμένος θα είναι τόσο ο μπροστινός προφυλακτήρας, όσο και η μάσκα, αν και στις περιπτώσεις των αυτοκινήτων της Mercedes η γρίλια αποτελεί και σχεδιαστική επιλογή που διαφοροποιείται ανάλογα με το εξοπλιστικό πακέτο.
Αναμενόμενα πολλές και ενδιαφέρουσες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό.
Ενημερώσεις και updates θα γίνουν στο σύστημα infotainment MBUX, το οποίο πρωτοέκανε την εμφάνισή του στην A-Class, λανσάροντας μία νέα τεχνολογία βασισμένη πάνω στην διέπαφη χρήση. Παράλληλα, και η
εσωτερική διακόσμηση του αυτοκινήτου θα είναι «φρέσκια», ακολουθώντας την σχεδιαστική φιλοσοφία που συναντάμε στις νέες S-Class και C-Class.
Σε επίπεδο κινητήρων, δεν αποκλείεται η ανανεωμένη Mercedes A-Class
να αντικαταστήσει τον 1,3 κινητήρα της Renault με τον mild hybrid 4-κύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων που υπάρχει στην C-Class και αποδίδει 170 άλογα (επιπλέον 20 άλογα παρέχει το ηλεκτρικό σύστημα)
. Στο μέλλον, όλα τα μοτέρ της Renault θα «φύγουν» από την γκάμα του γερμανικού μικρομεσαίου καθώς η
νέα συμφωνία των Mercedes-Geely θα δώσει κινητήρες για τα επόμενα υβριδικά της εταιρείας.