Ένα
πετυχημένο μοντέλο της κατηγορίας των μικρών ετοιμάζεται για νέες... περιπέτειες. Ο λόγος για την
4ης γενιάς Skoda Fabia, της οποίας η
παραγωγή ξεκίνησε σήμερα (12/7) στο
κύριο εργοστάσιο της εταιρείας, στο Μλάντα Μπόλεσλαβ. Μάλιστα, επειδή πρόθεση της εταιρείας είναι να διευκολύνει την παραγωγή του μοντέλου, έγιναν
προσαρμογές στη γραμμή συναρμολόγησης συνολικού κόστους 110 εκατομμυρίων ευρώ. Εξάλλου, μιλάμε για το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της Skoda (4,5 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1999), πίσω από την best-seller Octavia.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Πλέον, μετά τις τροποποιήσεις που έγιναν
πολλά περίπλοκα βήματα εκτελούνται από ρομπότ που εξυπηρετούν το
μέγιστο δυνατό επίπεδο αυτοματισμού στις διαδικασίες κατασκευής. Αξίζει να τονιστεί πως στην
ίδια γραμμή παραγωγής κατασκευάζονται επίσης τα SUV Scala και Kamiq. Τι ξεχωριστό φέρνει η νέα Skoda Fabia;Το 4ης γενιάς μικρό είναι κατασκευασμένο στην
αρθρωτη πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group. Για τον λόγο αυτό η Fabia είναι
μεγαλύτερη σε διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό της, η νέα Fabia εξασφαλίζει
50 λίτρα περισσότερα στον χώρο αποσκευών, φτάνοντας συνολικά τα 380 λίτρα με πίσω καθίσματα στην θέση τους ή τα 1.190 λίτρα με πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.
Στο εσωτερικό δεσπόζει η οθόνη αφής από 6,5 έως 9,2 ίντσες, η οποία συνδυάζεται για πρώτη φορά και με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.
Σε επίπεδο τεχνολογιών, το νέο μικρό των Τσέχων είναι
εξοπλισμένο με πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, ούσα βελτιωμένη τόσο στην ενεργητική όσο και στην παθητική ασφάλεια. Μεταξύ άλλων, πρόκειται για την
πρώτη Fabia με Travel Assist, ένα σύστημα το οποίο παρέχει
αυτόματη υποστήριξη με διαμήκη και πλευρική οδήγηση. Εκτός των παραπάνω προσφέρει Adaptive Cruise Control, διατήρηση λωρίδας, έλεγχο αγγίγματος του τιμονιού, προειδοποίηση τυφλού σημείου, υποβοήθηση παρκαρίσματος, 9 αερόσακους κ.α..
Πρεμιέρα για κινητήρα 150 ίππωνΗ
νέα Skoda Fabia διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο 7-σχέσεων DSG. Υπάρχουν
πέντε επιλογές βενζινοκινητήρων (ατμοσφαιρικός 1.000άρης 65 και 80 ίππων, 1,0 TSI 95 και 110 ίππων), η κορυφαία εκ των οποίων για πρώτη φορά στο τσεχικό μικρό αγγίζει τα
150 άλογα και 250 Nm ροπής. Ρεκόρ, τέλος, για την κατηγορία των μικρών είναι ο
συντελεστής οπισθέλκουσας (cd) 0,28 που αποτυπώνεται σε λιγότερο θόρυβο στην καμπίνα αλλά και σε εξοικονόμηση καυσίμου έως 0,2 λτ./100 χλμ. όταν το αυτοκίνητο ταξιδεύει με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.