Νέα Alfa Romeo Tonale: Και επίσημα εδώ!
8/2/2022
Η επίσημη πρεμιέρα του μικρομεσαίου SUV έδωσε τέλος στην αναμονή της, με την Alfa Romeo Tonale να παρουσιάζεται με όλα τα φώτα και τα βλέμματα στραμμένα πάνω της. Το μοντέλο που σηματοδοτεί την "Μεταμόρφωση" της φίρμας έρχεται με τέρμα γκάζι και αρκετή δόση ιταλικής φινέτσας!
Μέσα σε νέα εορταστικό κλίμα, η Alfa Romeo παρουσίασε με κάθε επισημότητα τη νέα Tonale, που θα την αντιπροσωπεύσει στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV. Με το όνομα της να προέρχεται από την ομώνυμη περιοχή έξω από το Μπέργκαμο και με φόντο τις Άλπεις, η Tonale αναλαμβάνει να συνεχίσει την κληρονομιά της Stelvio του πρώτου SUV της Alfa Romeo.
Ένα σχεδιαστικό συνονθύλευμα από το παρελθόν
Το αυτοκίνητο παραγωγής παραμένει πιστό στη σχεδίαση που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο, με έναν Έλληνα να ηγείται μεταξύ της υπόλοιπης σχεδιαστικής ομάδας, ο Αλέξανδρος Λιώκης, lead exterior designer της Alfa Romeo Tonale. Το νέο μοντέλο συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία της φίρμας, όπως τις διαχρονικές ζάντες με τις 5 μεγάλες στρογγυλές οπές, το ανάγλυφο κάλυμμα του πίνακα οργάνων, το τριάκτινο τιμόνι, τα λεπτεπίλεπτα φωτιστικά σώματα και τον θρυλικό θυρεό ή αλλιώς «Τrilobo». Τα εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full-LED Adaptive Matrix, με την μοναδική «υπογραφή» είναι εμπνευσμένα από την SZ Zagato, ενώ παραμένουν ορατά σε φως και σκοτάδι, με σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας από τα παραδοσιακά συστήματα, προσφέροντας ταυτόχρονα αναβαθμισμένη λειτουργία και αισθητική. Τα πίσω φωτιστικά σώματα ακολουθούν την ίδια σχεδιαστική νοοτροπία, με μια συνεχή γραμμή φωτός να διασχίζει από άκρη σε άκρη το πίσω μέρος, ενώ την δυναμική εικόνα ενισχύει το εμπνευσμένο παρμπρίζ από την 8C Competizione.
Ψηφιακές οθόνες & NFT τεχνολογία
Μπαίνοντας στο εσωτερικό καταλαβαίνεις τις επιρροές της μάρκας από την αγωνιστική της ιστορία. Το πιλοτήριο είναι ειδικά σχεδιασμένο με επίκεντρο τον οδηγό, ο οποίος έχει εύκολη πρόσβαση σε όλα τα χειριστήρια. Στο βασικό εξοπλισμό της Tonale περιλαμβάνεται το νέο σύστημα πολυμέσων, με προσαρμοζόμενο σύστημα Android, αλλά και υπηρεσίες που προσφέρονται ώστε το όχημα να είναι πάντα ενημερωμένο με τα τελευταία updates. Το σύστημα αποτελείται από τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,25 ιντσών και την κεντρική οθόνη αφής των 10,25 ιντσών, για την εύκολη διαχείριση του infotainment χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Παγκόσμια πρωτιά για την Tonale, αποτελεί η χρήση της τεχνολογίας NFT (non-fungible token). Χάρη σε αυτήν παρέχεται ένα απόλυτα εμπιστευτικό και χωρίς δυνατότητα αλλοίωσης ιστορικό των βασικών παραμέτρων στη ζωή ενός οχήματος. Το σύστημα NFT καταγράφει μια σειρά δεδομένων με τη συγκατάθεση του χρήστη, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εγγύηση ότι το όχημα έχει συντηρηθεί σωστά, γεγονός που συμβάλει θετικά στη μεταπολιτική αξία του οχήματος.
Ήπια υβριδικές εκδόσεις, diesel και Plug-in με 275 άλογα
H Tonale θα διατίθεται σε δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις, diesel αλλά και σε Plug-in υβριδική έκδοση, που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας. Έτσι λοιπόν, την πρώτη του εμφάνιση κάνει και ο νέος κινητήρας Hybrid VGT (Variable-Geometry Turbo) απόδοσης 130 και 160 ίππων που συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT 7 σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα "P2" 48V, και απόδοση 15 kW και 55 Nm ροπής. Ο τελευταίος έχει την δύναμη να κινήσει το αυτοκίνητο ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων είναι απενεργοποιημένος.
Η πιο ισχυρή έκδοση και αποκλειστική για την Tοnale, είναι η Plug-in Hybrid Q4, με απόδοση 275 ίππων, ικανά να επιταχύνουν το ιταλικό SUV στα 0-100χλμ./ώρα σε μόλις 6,2 δλ. Η αυτονομία για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αγγίζει τα 80χλμ. στον αστικό κύκλο, ενώ σε μικτές συνθήκες φτάνει κάπου παραπάνω από 60χλμ.. Το κινητήριο σύνολο αποτελείται από έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων και 180 ίππων και κίνηση στους εμπρός τροχούς και έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 90 kW τοποθετημένο στον πίσω άξονα, προσφέροντας τετρακίνηση. H μπαταρία χωρητικότητας 15,5 kWh παρέχει ισχύ έως και 100 kW, φορτίζοντας πλήρως σε λιγότερο από 2,5 ώρες με φορτιστή ισχύος 7,4 kW.
Τη γκάμα επιλογών της Tonale πλαισιώνει και ο νέος diesel κινητήρας των 1,6 λίτρων με 130 άλογα και 320 Nm ροπής, που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη TCT της Alfa Romeo.
Η Tonale σκοπεύει να αφήσει το στίγμα της και στην οδική συμπεριφορά ούσα εξοπλισμένη με σύστημα πέδησης IBS (Integrated Brake System) και paddles αλλαγής ταχυτήτων από αλουμίνιο, όπως συναντάμε και στις Giulia και Stelvio, τετραπίστονες δαγκάνες Brembo με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και συμπαγείς δίσκους πίσω, μία πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου MacPherson σε όλους τους τροχούς και αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Koni. Για την έκδοση Plug-in Hybrid Q4, η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, σε αντίθεση με τις εκδόσεις Hybrid και diesel που μεταδίδεται στους εμπρός και εφοδιάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ακόμη, προσφέρεται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dual Stage Valve με δύο επιλογές λειτουργίας (Comfort, Sport) που συνεργάζεται με το σύστημα παραμετροποίησης D.N.A. που διαθέτουν όλες οι εκδόσεις της Tonale.
Σε λίγους μήνες η έναρξη των παραγγελιών
Τα επίπεδα εξοπλισμού θα είναι δύο με την ονομασία Super και Ti, έκαστο με το δικό του μοναδικό χαρακτήρα. Για τους ενδιαφερόμενους οι παραγγελίες αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα σε λίγους μήνες, ενώ για τους τυχερούς θα υπάρχει και η ειδική έκδοση λανσαρίσματος «Edizione Speciale». Η Alfa Romeo Tonale θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ιταλία, σε μια νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο Giambattista Vico της Stellantis στο Pomigliano d Arco στη Νάπολη.
Η "Μεταμόρφωση" αρχίζει!
Ένα σχεδιαστικό συνονθύλευμα από το παρελθόν, από το πενάκι ενός Έλληνα!
Ήπια υβριδικές εκδόσεις, diesel και Plug-in με 275 άλογα
Σε λίγους μήνες η έναρξη των παραγγελιών
Τι λες, θα τα βάλει στα ίσια με τον γερμανικό ανταγωνισμό;