autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ποιότητα κύλισης υπεράνω κριτικής για το νέο Crossover της Audi.

Ακόμη και αν ο οδηγός έχει σπορ ορέξεις, το Q2 ανταποκρίνεται υποδειγματικά χάρη στο άριστο πλαίσιο του και όχι μόνο.

Ο χώρος αποσκευών έχει κανονικό σχήμα και η χωρητικότητα των 405 λίτρων είναι ικανοποιητική.

Ο κινητήρας των 1.000 κ.εκ. λειτουργεί άψογα, καταναλώνοντας λίγο και προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις.

Στο εσωτερικό η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης θυμίζουν ότι έχουμε να κάνουμε με ένα premium, από όλες τις απόψεις, μοντέλο.

Νέο Audi Q2 1,0 TSi 116 PS

18/10/2017

Τα 3 μαγικά συστατικά! - Και premium, και crossover, και προσιτό – Το Audi Q2 έχει...όλα τα συστατικά που κάνουν ένα αυτοκίνητο «καυτό» τη σήμερον ημέρα! Το δοκιμάζουμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Η έκδοση του Audi Q2 που δοκιμάζουμε είναι η πρώτη και η πιο προσιτή, με τον 1.000άρη κινητήρα του γκρουπ των 116 ίππων. Κοστίζει 23.900 ευρώ, ένα νούμερο που μπορεί να μην είναι κατΆανάγκη μικρό, όμως από την άλλη, είναι και το πιο οικονομικό SUV /crossover με το σήμα των 4 κύκλων. Ας το δούμε λοιπόν αναλυτικά.

Κινητήρας: Γρήγορος και οικονομικός
Κάτω από το καπό του Audi Q2 της δοκιμής βρίσκεται ο 1,0 TSI κινητήρας του γκρουπ, ο οποίος μας έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ακόμη και από μεγαλύτερα σε όγκο αυτοκίνητα. Αποδίδει 116 άλογα και 200 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. και στην πράξη εντυπωσιάζει τόσο με την επιδόσεις, όσο και την χαμηλή του κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,6 δλ., ενώ το 60-100 με 4η και 80-120 με 5η ολοκληρώνονται σε 7,9 και 11,8 δλ.. Η λειτουργία του είναι γραμμική σε όλο το φάσμα των στροφών και πολιτισμένη παρά την 3κύλινδρη φύση του, ακόμη και στις ψηλές στροφές. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η Audi ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ., που στην πράξη ανέρχεται σε περίπου 6,5, νούμερο πολύ καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Εσωτερικό: Premium σε ποιότητα & τεχνολογία
Το εσωτερικό του Audi Q2 της δοκιμής δεν διαφέρει από αυτό που έχουμε συναντήσει σε προηγούμενες εκδόσεις και προσφέρει εξαιρετικά ποιοτικά και εργονομικά στάνταρ. Έτσι, το όλο σύνολο κέρδίζει τον χαρακτηρισμό του άψογου, ιδίως στη συναρμογή και το φινίρισμα, ενώ τις εντυπώσεις κλέβει ο πίνακας οργάνων. Στάνταρ είναι η μεγάλη, HD, οθόνη του συστήματος infotainment MMI στην κεντρική κονσόλα, ενώ κανένα παράπονο δεν έχουμε από την υψηλή και πλήρως ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης, ούτε από το μικρό σε διαστάσεις και σπορτίφ τιμόνι.  Οι χώροι χαρακτηρίζονται ικανοποιητικοί, με το μεταξόνιο του μικρού crossover της Audi να είναι 2.601 χλστ., αν και το πλάτος της καμπίνας και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω δεν είναι στα ατού του. Πάντως, ο χώρος αποσκευών είναι στα 405 λτ. και έχει κανονικό σχήμα.

Στο δρόμο: Στιβαρό και ασφαλές
Το Audi Q2 μέσα στην πόλη εκμεταλλεύεται τις compact διαστάσεις του για να κινηθεί και ελιχθεί με ευκολία, αν και η ορατότητα προς τα πίσω λόγω του μικρού πίσω τζαμιού, χρήζει βελτίωσης. Ωστόσο, από τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί του, αίσθηση προκαλεί η ποιότητα κύλισης, η οποία συνδυάζεται ιδανικά και με σπορτίφ συμπεριφορά, αν ο οδηγός έχει αντίστοιχη όρεξη. Το πολύ καλό πλαίσιο, η σφιχτή ανάρτηση και η χαμηλή -για crossover- απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) εξασφαλίζουν άμεσες αντιδράσεις, περίσσεια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Ακόμη, εξαιρετική είναι και η ευστάθειά του στην ευθεία, όπως και οι χαμηλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι, ενώ τέλος στο ίδιο, πολύ καλό μήκος κύματος είναι και το μικρό σε διαστάσεις τιμόνι με τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση, που παρέχει πλούσια πληροφόρηση.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις