Η VW παρουσίασε μία νέα τεχνολογία που αφορά τα φωτιστικά σώματα των μοντέλων της, ωστόσο αυτό δεν είναι το μοναδικό νέο που θα μας απασχολήσει, καθώς μέσω της παρουσίασης είναι πολύ πιθανό να αποκάλυψε τα φωτιστικά σώματα της νέας γενιάς του Golf!
Οι καινοτόμες ιδέες που αφορούν τα LED φωτιστικά σώματα των αυτοκινήτων της Volkswagen συνεχίζονται, με τη φίρμα να παρουσιάζει νέα συστήματα τα οποία μπορούν να κάνουν περισσότερα από το να φωτίζουν τον δρόμο, καθώς έχουν ένα υψηλότερο επίπεδο επικοινωνιακής ικανότητας, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τόσο το άτομο πίσω από το τιμόνι όσο και τους άλλους οδηγούς στο δρόμο να ταξιδεύουν με ασφάλεια. Ωστόσο τις νέες τεχνολογίες επισκιάζει το ενδεχόμενο η μάρκα μέσω της παρουσίασης να έδειξε τα φωτιστικά σώματα του νέου Golf.
Όπως μπορούμε να δούμε στην εικόνα ο σχεδιασμός των LED φωτιστικών σωμάτων δεν ταιριάζει με κανένα άλλο από αυτά που διαθέτουν τα μοντέλα της VW (ούτε με τις εικόνες του Tiguan που χρησιμοποίησε για την παρουσίαση) , ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τα πρωτότυπα που έχει παρουσιάσει κατά καιρούς η μάρκα. Ωστόσο φαίνονται αρκετά κοντά με αυτά του τρέχοντος Golf αλλά και του νέου μοντέλου που έρχεται το 2020. Βεβαίως μπορεί αυτό να αποτελεί μία εικασία, ωστόσο δεν είναι λίγες οι φορές που οι εταιρείες έχουν φέρει στο φως της δημοσιότητας στοιχεία από επερχόμενα μοντέλα μέσω παρουσιάσεων.
Όποιο και να είναι αυτό το αυτοκίνητο σίγουρα θα εξοπλιστεί από τα νέα διαδραστικά LED φωτιστικά σώματα, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Τα νέα αυτά φώτα θα έχουν τη δυνατότητα μέσω micro-pixel αλλά και μιας πιο ισχυρής δέσμης, αφενός να φωτίσουν καλύτερα το δρόμο, αλλά και να προβάλουν πληροφορίες και σχέδια πάνω στον ίδιο το δρόμο, μέσω συμπαγών γραμμών που δείχνουν το ακριβές πλάτος του οχήματος, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν πιο εμφανή μία καμπύλη πορεία που θα μπορούσε να είναι δύσκολο να δει κανείς.
Επιπλέον σύμφωνα με τη μάρκα τα πίσω LED φώτα μπορούν να μεταδίδουν πληροφορίες στους άλλους οδηγούς, όπως για παράδειγμα ότι πρόκειται να χρειαστεί να φρενάρουν, ενώ υποστηρίζει πως κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος θα μπορούσαν να προβάλουν γραμμές στο δρόμο που θα ενημερώνουν τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου για την ακριβή πορεία του πρόκειται να ακολουθήσει το αυτοκίνητο.
Η VW δεν λέει πότε θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο στα οχήματα παραγωγής, αλλά η ανάπτυξη συνεχίζεται στο εργοστάσιο της στο Wolfsburg.