Χρειάστηκε να περιμένουμε αρκετό καιρό για να δούμε την
επίσημη πρεμιέρα του νέου Hyundai Elantra N, γνωστού και ως i30 N sedan. Το δυναμικό μοντέλο επιτέλους παρουσιάστηκε και υπόσχεται
εντυπωσιακές επιδόσεις, γνήσια οδηγική απόλαυση και πολλά τεχνολογικά καλούδια. Με τον τρόπο αυτό μεγαλώνει και η N οικογένειας της μάρκας στην οποία υπάρχουν i20 N, το i30 N, το i30 Fastback Ν, το Kona N και το Veloster N.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Ο κλασικός 2.0 T-GDI με τα 280 άλογα «διανθίζεται» με βελτιώσεις Χάρη στο overboost η ισχύς εκτοξεύεται στα κατά PS στα 290, «πιάνοντας» τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,3 δευτερόλεπτα.
Ξεκινώντας με αυτό που μας «καίει», την... πηγή του κακού κάτω από τον κινητήρα, στο νέο Hyundai Elantra N
βλέπουμε τον γνωστό 4-κύλινδρο 2-λιτρο T-GDI κινητήρα της Hyundai. Αυτή την φορά, βέβαια, έχει μεγαλύτερη κατά 5 χλστ. τουρμπίνα
αποδίδοντας 280 PS και 392 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στον
εμπρός άξονα με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με την Hyundai να τονίζει πως θα προσφέρεται και ένα
χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ιδανικό για πιο ρεαλιστική αίσθηση οδήγησης. Ανάμεσα στα highlights του ταχύτερου μοντέλου της Hyundai η
ενεργοποίηση του N Grin Shift mode μέσω του οποίου αυξάνεται η πίεση στον κινητήρα. Χάρη στο
overboost η ισχύς εκτοξεύεται στα 290 PS «πιάνοντας» τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,3 δευτερόλεπτα. Διαθέσιμο είναι, επίσης,
διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης «Ν Corner Carving Different»,
Launch Control και
modes που εξόπλισαν άλλα μοντέλα της οικογένειας N. Μία
ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση βελτιώνει την ποιότητα χειρισμού ενισχύοντας την ακαμψία, μειώνοντας θορύβους και απορροφώντας του κραδασμούς. Τέλος, υπάρχουν
δίσκοι φρένων 360 χιλιοστών και ένας εμπνευσμένος από WRC άξονας μετάδοσης, που ενσωματώνει τις πλήμνες και τα ρουλεμάν, μειώνοντας το βάρος κατά 1,7 κιλά.
Το νέο σπορ sedan έχει ενημερωμένο σύστημα infotainment που εμφανίζει απαραίτητες πληροφορίες όπως η θερμοκρασία λαδιού και ψυκτικού υγρού.
Σπορτίφ σχεδίαση, μιμητής ήχου στο εσωτερικό!Σε επίπεδο design κανείς δεν αμφέβαλε πως το νέο Hyundai Elantra N θα ήταν
πιο επιθετικό και με περισσότερες γωνίες και ακμές από το «απλό» Elantra. Ειδικά σχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας, μεγαλύτεροι οι αεραγωγοί, ενώ επίσης βλέπουμε ένα νέο splitter. Τα side skirts του σπορ sedan είναι αποκλειστική δημιουργία για το Elantra N, με τον πίσω διαχύτη, την πίσω αεροτομή, τα πίσω φώτα στα πρότυπα της F1 και τις
ειδικές ζάντες 19 ιντσών 245/35ZR με ελαστικά Michelin Pilot 4S και κόκκινες δαγκάνες να συμπληρώνουν το εντυπωσιακό οπτικά αποτέλεσμα.
Περνώντας στο εσωτερικό, το νέο σπορ sedan έχει
ενημερωμένο σύστημα infotainment που εμφανίζει απαραίτητες πληροφορίες όπως η θερμοκρασία λαδιού και ψυκτικού υγρού. Νέα είναι και τα
καθίσματα του μοντέλου, βυθισμένα 10 χλστ. για χαμηλότερο κέντρο βάρους. Σημείο αναφοράς το
σύστημα N Sound Equalizer που βελτιώνει ψηφιακά τον ήχο θυμίζοντας race car TCR. Το νέο
Hyundai Elantra N θα ξεκινήσει το εμπορικό του «ταξίδι» από την
Νότια Κορέα στα τέλη του 2021. Αναμένουμε επίσημη ενημέρωση για το αν έρθει και στις ευρωπαϊκές αγορές.