autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Πάντα εντυπωσιακό, εξωτερικά μπορεί να δείχνει ίδιο, μέσα όμως όλα λένε το αντίθετο.

ΔΟΚΙΜΗ: Νέο Nissan Micra 1.0 100 PS

19/4/2019

Micra κι αγαπημένα! Η 5η γενιά του Micra έκανε τρομερό μπαμ στην αγορά, λόγω της ολοκληρωτικής μετάλλαξης στην σχεδίαση, αλλά και της high-tech αναβάθμισης. Με την προσθήκη νέου 1.000άρη κινητήρα και αυτόματου κιβωτίου, η 5η γενιά βάζει την σφραγίδα της και περιμένει το χειροκρότημα.

Νέος κινητήρας με 100 ίππους για το μικρό της Nissan που εκσυγχρονίζεται ακόμα περισσότερο και στρέφει για άλλη μια φορά τα φώτα πάνω του.

Σχεδίαση-εσωτερικό: Παραμένει αναλλοίωτα εντυπωσιακό, ενώ αναβαθμίζει το infotainment
Σίγουρα ο νέος 1.000άρης κινητήρας είναι το θέμα της συζήτησης, όμως πριν από αυτόν, οφείλουμε να τονίσουμε και μερικές μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές και στο εσωτερικό του Micra. Εκεί συναντάμε ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, νέο σύστημα infotainment όπως και πιο λειτουργική οθόνη αφής. Στην πράξη, μας εντυπωσίασε το σύστημα αναγνώρισης φωνής, η λειτουργία Find My Car και σίγουρα το δωρεάν (για 3 χρόνια) λογισμικό Premium Traffic που δίνει ακριβείς πληροφορίες για την κυκλοφορία σε όλη τη χώρα. Δεν τα λες και λίγα.



Κινητήρας-επιδόσεις: Αναβαθμισμένες επιδόσεις, μειωμένη κατανάλωση
Πλέον κοιτάει τον ανταγωνισμό στα ίσια και χωρίς φόβο. Ο 1.0 DiG-T κινητήρας χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της ένωσης Renault-Nissan-Mitsubishi και εμείς οδηγούμε την έκδοση με τους 100 ίππους. Ένα μοτέρ που αποδίδει 160 Nm από τις 2.750 σ.α.λ. κάνοντας το κατά 20 Nm και 10 ίππους ισχυρότερο από το προηγούμενο 900άρι μοτέρ. Εάν εξετάσουμε καθαρά τις επιδόσεις (νομίζω όλοι αυτό περιμένουν)  θα δούμε ένα καλό 0-100 σε 10.7 δευτ. (αντί του 12.0 που είχε) και τελική άνω των 184χλμ.ώρα. Συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο είναι θετικό σε αίσθηση (για πρώτη φορά θα υπάρξει και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο) και μακρύ σε κλιμάκωση, ρίχνοντας την κατανάλωση στα 6.3λτ./100χλμ. υπό πραγματικές συνθήκες. Στην πράξη το μοτέρ, εντυπωσιάζει με το νεύρο που έχει από πολύ χαμηλά, ενώ διατηρεί πολιτισμένη λειτουργία και σε υψηλές ταχύτητες. 



Οδική συμπεριφορά: Μειωμένες δονήσεις, σφικτή ανάρτηση και πολλά χαμόγελα
Το νέο Micra, είναι ένα πλήρες ισορροπημένο αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τόσο επιδόσεις όσο και χαμηλό κόστος λειτουργίας. Η κάπως σφικτή ανάρτηση θα σας επιτρέψει να το πιέσετε αρκετά χωρίς να αγχωθείτε, ενώ οι 17άρες ζάντες του ταιριάζουν γάντι. Παραμένει ήσυχο μέχρι ψηλά, το τιμόνι διαθέτει εξαιρετική πληροφόρηση, ενώ θα εκτιμήσετε τις ουδέτερες αντιδράσεις του, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Η ζωντάνια που σου βγάζει ο κινητήρας, είναι φανερός από τα πρώτα  μέτρα, ενώ μετά από μερικά λεπτά οδήγησης, νιώθεις σαν να το είχες δικό σου χρόνια ολόκληρα.

Συμπέρασμα
Ήταν καλό, έγινε καλύτερο και γρηγορότερο. Το Micra τραβάει ξανά τα φώτα πάνω του με νέο 1.000άρη κινητήρα και αναβαθμισμένο infotainment. Η Nissan είναι σαν να παρουσίασε, ένα καινούργιο μοντέλο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις