Το νέο Nissan Note βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, το δάπεδο «V» που γνωρίζουμε από το Micra, η οποία προσφέρει καλύτερη ακαμψία από πριν, ενώ παράλληλα συμβάλει και στη συνολική μείωση του βάρους του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση διατηρεί κλασικές λύσεις με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και Ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος, ενώ η υποβοήθηση του τιμονιού, όπως συνηθίζεται πλέον, είναι ηλεκτρική. Στην πράξη τώρα, το νέο Nissan Note ξεχωρίζει για την ευχρηστία και την ευκολία στην οδήγηση εντός πόλεως, προσφέροντας πολύ καλή περιμετρική ορατότητα μέσω των αρκετών γυάλινων επιφανειών και των μεγάλων πλαϊνών καθρεπτών. Εκτός της πόλεως τώρα και στο ταξίδι, η σταθερότητα είναι δεδομένη στην ευθεία και το αυτοκίνητο δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Στις στροφές, το Note εμφανίζει περιορισμένες κλίσεις από το αμάξωμα και τα όποια φαινόμενα υποστροφής ελέγχονται άμεσα από το ESP, που φροντίζει για να διατηρούνται υψηλά τα περιθώρια της πρόσφυσης. Στα συν πάντως του αυτοκινήτου και η πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση. Το τιμόνι από την πλευρά του διαθέτει μικρές διαστάσεις και σωστό βάρος, ωστόσο η αίσθησή του είναι τεχνητή και στις στροφές αποδεικνύεται λιγότερο γρήγορο από όσο θα θέλαμε. Τα φρένα τέλος, έχουν καλή αίσθηση και η απόδοσή τους κρίνεται ικανοποιητική για την κατηγορία.
Copyright © 2024 - autoagora.gr