autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η Peugeot Sport παρουσιάζει το νέο της αγωνιστικό όχημα, το 308 TCR που θα αγωνιστεί στην ομώνυμη κατηγορία στη νέα σεζόν. Όπως και το προκάτοχο μοντέλο που θα συνεχίσει να αγωνίζεται, η νέα εκδοχή στηρίζεται στο 308 GTi.

Στην καρδιά του νέου 308 TCR συναντάμε τον γνωστό 1.600άρη turbo κινητήρα, ο οποίος πλέον αποδίδει 350 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., αλλά και 420 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ τους τροχούς των 18 ιντσών σταματούν αεριζόμενοι δίσκοι, οι οποίοι έχουν 6πίστονες δαγκάνες αλουμινίου μπροστά και 2πίστονες πίσω.

Σε σχέση με το προκάτοχο 308 Racing Cup υπάρχουν αλλαγές στο αμάξωμα προς όφελος της αεροδυναμικής και της ψύξης. Ο νέος διαχύτης που προεξέχει πίσω έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει την κάθετη δύναμη, κάτι που αναλαμβάνει και το ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο splitter.

Η Peugeot Sport έφτιαξε το νέο της όχημα ώστε να συμμετάσχει στα πρωταθλήματα TCR και οχημάτων touring, συμπεριλαμβανομένων του γερμανικού VLN και των αγώνων 24H Series.

Οι παραγγελίες ξεκίνησαν ήδη για το νέο 308 TCR, με τις τιμές να εκκινούν από τα 109.000 ευρώ. Προ φόρων, εννοείται…

Νέο αγωνιστικό Peugeot 308 TCR 350 ίππων (+video)

3/1/2018

Γίνεται ένα Peugeot 308 να κοστίζει 109.000 ευρώ, ακόμα και αν έχει 350 ίππους; Αν είναι ένα προηγμένο αγωνιστικό «εργαλείο», γίνεται! Δείτε το νέο 308 TCR που έφτιαξε η Peugeot Sport με βάση το «κανονικό» 308 GTi…

Η Peugeot Sport παρουσιάζει το νέο της αγωνιστικό όχημα, το 308 TCR που θα αγωνιστεί στην ομώνυμη κατηγορία στη νέα σεζόν. Όπως και το προκάτοχο μοντέλο που θα συνεχίσει να αγωνίζεται, η νέα εκδοχή στηρίζεται στο 308 GTi. Οι Γάλλοι λένε πως υιοθετεί διαφορετική φιλοσοφία, ενώ διαθέτει φαρδύτερα μετατρόχια και βελτιωμένη ανάρτηση.
 
Στην καρδιά του νέου 308 TCR συναντάμε τον γνωστό 1.600άρη turbo κινητήρα, ο οποίος πλέον αποδίδει 350 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., αλλά και 420 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ τους τροχούς των 18 ιντσών σταματούν αεριζόμενοι δίσκοι, οι οποίοι έχουν 6πίστονες δαγκάνες αλουμινίου μπροστά και 2πίστονες πίσω.
 
Σε σχέση με το προκάτοχο 308 Racing Cup υπάρχουν αλλαγές στο αμάξωμα προς όφελος της αεροδυναμικής και της ψύξης. Ο νέος διαχύτης που προεξέχει πίσω έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει την κάθετη δύναμη, κάτι που αναλαμβάνει και το ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο splitter.
 
Η Peugeot Sport έφτιαξε το νέο της όχημα ώστε να συμμετάσχει στα πρωταθλήματα TCR και οχημάτων touring, συμπεριλαμβανομένων του γερμανικού VLN και των αγώνων 24H Series. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν ήδη για το νέο 308 TCR, με τις τιμές να εκκινούν από τα 109.000 ευρώ. Προ φόρων, εννοείται…
 
Οι ανταγωνιστές του νέου Peugeot 308 TCR θα είναι μοντέλα όπως τα VW Golf GTI, Hyundai i30 N, Honda Civic Type R, Audi RS3 LMS και το ολοκαίνουργιο Renault Megane RS. 
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις