Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Νέο ηλεκτρικό Nio ET7 με 1000km αυτονομία!

11/1/2021

Το Nio ET7 είναι ένα καινούριο ηλεκτρικό sedan με 653 ίππους και αυτονομία έως 1000km. Τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι εντυπωσιακά, και η κινέζικη εταιρεία έχει σκοπό να τo φέρει αντιμέτωπo με τα μοντέλα της Tesla.

Η κινέζικη εταιρία Nio παρουσίασε το νέο της μοντέλο, ένα ηλεκτρικό sedan που ονομάζεται ET7, το οποίο σκοπεύει να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως τα Tesla, τόσο στο θέμα της τεχνολογίας όσο και στης εμφάνισης.

Το μοντέλο διαθέτει κινητήρα απόδοσης 653 ίππων και ροπής 850Nm, τιμές οι οποίες του χαρίζουν εκρηκτικές επιδόσεις. Ο χρόνος 0-100km/h επιτυγχάνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα. Η ηλεκτρική αυτονομία με τη μπαταρία της βασικής έκδοσης, η οποία έχει χωρητικότητα 70kWh, είναι μεγαλύτερη των 500km. Το αυτοκίνητο μπορεί να εξοπλιστεί και με μεγαλύτερη μπαταρία, 100kWh, με την οποία μπορούν να διανυθούν 700km με μία φόρτιση. Αν αυτά σας ακούγονται λίγα, υπάρχει και 3η επιλογή, με ακόμα μεγαλύτερη χωρητικότητα, και πιο συγκεκριμένα 150kWh. Με την τελευταία, η αυτονομία του Nio ET7 εκτοξεύεται στα 1000km.



Αρωγός στην επίτευξη αυτών των εντυπωσιακών επιδόσεων και αυτονομίας είναι το αμάξωμα του μοντέλου, το οποίο είναι ιδιαίτερα αεροδυναμικό, αφού έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0.23. Ο σχεδιασμός του είναι μοντέρνος και χαρακτηρίζεται από μυώδεις επιφάνειες και λεπτά φωτιστικά σώματα. Τα πίσω φανάρια μάλιστα αποτελούνται από μία ενιαία λεπτή γραμμή που καλύπτει όλο το πλάτος του ET7.
Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος, και περιλαμβάνει γυάλινη οροφή, καθίσματα που έχουν λειτουργία θέρμανσης, ψύξης και μασάζ, τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, και ηχοσύστημα με 23 ηχεία.

Ο ιδρυτής της εταιρείας, κ. William Li, ανέφερε πως το όχημα θα μπορεί να διατεθεί με το νέο σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Nio, το οποίο κοστίζει περίπου 90 ευρώ/μήνα, και διαθέτει camera 8 Megapixel (συγκριτικά, αυτή στα Tesla είναι 1,2 MP) και εγκέφαλο, ο οποίος είναι 7 φορές ισχυρότερος από αυτό που διαθέτουν τα Tesla, χάρη στα chip της nVidia. Ο κ. Li δήλωσε επίσης πως το ET7 διαθέτει αισθητήρες Lidar, οι οποίοι επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να αντιλαμβάνεται καλύτερα το γύρω περιβάλλον του. Ο Elon Musk είχε απορρίψει στο παρελθόν τη συγκεκριμένη τεχνολογία.



Ο σένσορας lidar διαθέτει laser 1550 νανομέτρων, οπτικό πεδίο 120 μοιρών και εμβέλεια έως και 500 μέτρα. Το σύστημα μπορεί να εστιάσει στα πιο σημαντικά αντικείμενα και να τα ανιχνεύσει με ακρίβεια χιλιοστού, ενώ αποτελείται συνολικά από 33 αισθητήριες μονάδες, περιλαμβάνει ραντάρ κύματος 5mm, 12 σένσορες υπερήχων και 2 μονάδες στίγματος υψηλής ακρίβειας.

Η εταιρεία επίσης εξελίσσει το Power Swap Station 2.0, μία τεχνολογία που θα της επιτρέψει να μπορεί να κάνει την ταχύτερη αλλαγή μπαταριών στον κόσμο. Η πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία θα επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 3 λεπτά, και κατά τη διάρκειά της θα γίνεται έλεγχος και στα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου. Οι σταθμοί εναλλαγής μπαταρίας θα καταλαμβάνουν χώρο περίπου 3 θέσεων στάθμευσης έκαστος, προκειμένου να μην είναι δημιουργείται μεγάλο χωροταξικό πρόβλημα στις γύρω περιοχές. Ο κάθε σταθμός θα διαθέτει 13 μπαταρίες και θα μπορεί να κάνει 312 ανταλλαγές την ημέρα. Τα αυτοκίνητα της Nio θα μπορούν να παρκάρουν μόνα τους μέσα στους σταθμούς.

Το Nio ET7 θα ξεκινήσει να διατίθεται στην αγορά της Κίνας στις αρχές του 2022, με τιμή στην τοπική αγορά περίπου τα 48.000 ευρώ, χωρίς τις μπαταρίες, οι οποίες θα μισθώνονται από την εταιρεία στους χρήστες. Αν κάποιος επιθυμεί να αγοράσει το μοντέλο μαζί με τις μπαταρίες του, το συνολικό κόστος απόκτησης θα είναι περίπου 57.000 ευρώ.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις