Αν και αυτή την περίοδο η Skoda έχει όλο το ενδιαφέρον της, στραμμένο στο λανσάρισμα και την εμπορική επιτυχία του Enyaq, δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών, ανακοίνωσαν πως η Skoda θα παράξει μέσα στα επόμενα χρόνια το δικό της αμιγώς ηλεκτρικό mini. Που θα βασιστεί ο σχεδιασμός του όμως και ποιο μοντέλο θα αντικαταστήσει?
Τα πλάνα σχεδίασης αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τις βιομηχανίες, έχουν «πάρει φωτιά» και όλες ετοιμάζουν πυρετωδώς τον εμπλουτισμό της γκάμας των ηλεκτρικών μοντέλων τους. Και μπορεί οι κατηγορίες των SUV αλλά και των μικρομεσαίων hatchback να προηγούνται στην κούρσα, αλλά και η κατηγορία αυτοκινήτων πόλης, θα έχει ραγδαία αύξηση τα επόμενα χρόνια.
Η βιομηχανίας την Τσεχίας, έχει ποντάρει πολλά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης με το Skoda Enyaq, και συνεχώς παρατηρεί τις εξελίξεις της αγοράς. Τα συμπεράσματα που εύκολα βγάζει κανείς αν αναλογιστεί τα νούμερα πωλήσεων, είναι πως ο κόσμος έχει ήδη στραφεί προς την ηλεκτροκίνηση. Τα επόμενα χρόνια θα κατακλύσουν τις αγορές τα ηλεκτρικά μοντέλα, και η κατηγορία των mini μοντέλων θα έχει μεγάλη άνοδο, αφού η ηλεκτροκίνηση βολεύει για τις ανάγκες κίνησης μέσα στην πόλη.
Η Skoda δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια, αφού οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα σχεδιάσει ένα μοντέλο που θα βασιστεί στην πλατφόρμα του ομίλου, ΜΕΒ entry. Σε αυτό το πλαίσιο θα βασιστεί και το ID.1 της VW το οποίο αναμένουμε να αντικαταστήσει το Polo και το Up!. Η πλατφόρμα αυτή είναι ιδανική για την κατασκευή ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου και η Skoda θέλει να το εκμεταλλευτεί.
Στην περίπτωση που όλο το πλάνο σχεδιασμού τελεσθεί με επιτυχία, η βιομηχανία της Skoda θα παρουσιάσει το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της μέχρι το 2025 και θα αντικαταστήσει την ηλεκτρική έκδοση του Citigo.