autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
9 φωτογραφίες »

Nissan Z: V6 με 400 ίππους και μπλοκέ διαφορικό

Διαβάστηκε από 12306 αναγνώστες - 23/8/2021

Η Nissan παρουσίασε σε επίσημη πρεμιέρα το νέο Ζ, με σχεδιαστικά στοιχεία που αποτίνουν φόρο τιμής στο θρυλικό 240Ζ και κινητήρα 3.000 κυβικών με διπλά turbo!

Μετά από 10 χρόνια που λανσαρίστηκε το Nissan 370 Z, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το διάδοχο του, το Ζ. Την πρώτη γεύση για το πως θα έμοιαζε το νέο μοντέλο την είχαμε πάρει πέρυσι, όταν είδαμε το Ζ Proto, με τις διαφορές τελικά να είναι ελάχιστες.
 
Το καπό του νέου σπορ κουπέ της Nissan είναι μακρύ με έντονες μυώδεις γραμμές ενώ η «τετράγωνη» μάσκα είναι η ίδια που είχαμε δει στο Ζ Proto. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν μια πιο ρετρό σχεδίαση με τα κυρτά φώτα ημέρα LED, να παραπέμπουν στον Nissan 240Z του 1970. Στο πίσω μέρος συναντάμε μια αεροτομή, που δεν υπήρχε στο πρωτότυπο, ενώ η μαύρη λεπτομέρεια ανάμεσα στα πίσω φώτα μεγαλώνει οπτικά το αμάξωμα. Οι ζάντες θα είναι 18 ιντσών για τη βασική έκδοση και 19 ιντσών στην έκδοση Performance. Το νέο Nissan Z θα είναι διαθέσιμο σε 9 διαφορετικούς χρωματισμούς, με τους 6 από αυτούς να είναι δίχρωμοι.

Με σχεδιαστικά στοιχεία που αποτίνουν φόρο τιμής στο θρυλικό 240Ζ, το νέο Nissan Z συνεχίζει την αυτοκρατορία των Fairlady

Με σχεδιαστικά στοιχεία που αποτίνουν φόρο τιμής στο θρυλικό 240Ζ, το νέο Nissan Z συνεχίζει την αυτοκρατορία των Fairlady

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
 
Σύμφωνα με την Nissan, θα κυκλοφορήσει και μια περιορισμένη έκδοση του μοντέλου σε μόλις 240 αντίτυπα. Θα έχει την ονομασία Z Proto Spec και θα φέρει κίτρινες δαγκάνες φρένων, 19αρες ζάντες σε μπρούτζινο χρώμα και δερμάτινα καθίσματα με κίτρινες πινελιές και ραφές.
 
Η καμπίνα του αυτοκινήτου έχει σύγχρονη σχεδίαση, χωρίς όμως να λείπουν οι ρετρό λεπτομέρειες, που συνεχίζουν να συνδέουν το μέλλον με το παρελθόν. Έτσι από τη βασική έκδοση ο οδηγός μπορεί να απολαμβάνει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών αλλά θα έχει και στη διάθεση του τρία αναλογικά όργανα, που θα του δίνουν πληροφορίες για την τάση του ηλεκτρικού κυκλώματος, την πίεση και τις στροφές των τουρμπινών. Το infotainment σύστημα αποτελείται από μια οθόνη αφής 8 ή 9 ιντσών ανάλογα την έκδοση. Τα καθίσματα είναι προίκα από το GT-R και τα διαθέσιμα χρώματα για το εσωτερικό είναι τρία: Graphite, Red και Blue.


Τα αναλογικά όργανα θα πληροφορούν τoν οδηγό για την πίεση και την ταχύτητα των turbo, καθώς και για την τάση του ηλεκτρικού κυκλώματος

Τα αναλογικά όργανα θα πληροφορούν τoν οδηγό για την πίεση και την ταχύτητα των turbo, καθώς και για την τάση του ηλεκτρικού κυκλώματος

 
Kάτω από το καπό του νέου Ζ συναντάμε ένα κινητήρα V6 3.000 κυβικών twin-turbo με απόδοση 400 ίππων και ροπή 475 Nm, που θα στέλνει όλη τη δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων με προηγμένο σύστημα launch control και θα διαθέτει μπλοκέ διαφορικό. Στο προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχει και ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Το αυτοκίνητο διαθέτει καινούργια αμορτισέρ εμπρός και πίσω, σε σχέση με το Nissan 370Z ενώ η ενισχυμένη ακαμψία του αμαξώματος μαζί με το υδραυλικό σύστημα τιμονιού έχουν αυξήσει τα περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές κατά 13% σε σχέση με το προκάτοχο του.
 
Αν και ακόμα υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για την τιμή του, υπολογίζεται ότι στις ΗΠΑ θα ξεκινά περίπου από τις 40.000 δολάρια.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε