Το ντεμπούτο της πραγματοποίησε η νέα Mercedes E-Class Estate, η οποία έφτασε με μεγαλύτερες διαστάσεις από πριν, hi-tech εσωτερικό και επιλογές βενζίνης, diesel και PHEV.
Πιο αεροδυναμικό αμάξωμα
Σχεδιαστικά, η Mercedes E-Class Estate ακολουθεί το σεντάν μοντέλο που είδαμε στα τέλη του Απρίλη. Παράλληλα οι σχεδιαστές έχουν δώσει στο αμάξωμα πιο αεροδυναμική μορφή, αφού ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί από το 0,27 στο 0,26. Οι τροχοί ξεκινούν από τις 17 ίντσες (στάνταρ) αλλά μπορούν να φτάσουν ακόμα και τις 21 ίντσες. Αξίζει να σημειωθεί πως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού είναι επίσης η πίσω αερανάρτηση, ενώ προαιρετικά το luxury βάγκον μπορεί να εξοπλιστεί και με την ανάρτηση Airmatic, για ακόμα μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια.
Τρεις οθόνες στο εσωτερικό και έξτρα κάμερα
Στο εσωτερικό το MBUX Superscreen είναι παρών. Αποτελείται από μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό και μια προαιρετική μπροστά από τον συνοδηγό, ωστόσο και ο οδηγός έχει μια ακόμη ψηφιακή οθόνη πίσω από το τιμόνι που λειτουργεί ως πίνακας οργάνων. Μία κάμερα για selfie μπορεί επίσης να τοποθετηθεί στην καμπίνα, η οποία χρησιμεύει και για όσους θέλουν να συμμετάσχουν σε διαδικτυακά meeting μέσω του Zoom. Παράλληλα η νέα E-Class Estate θα προσφέρει και λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης, όπου ο οδηγός θα λέει στο αυτοκίνητο τι να κάνει αν ισχύουν συγκεκριμένα δεδομένα και εκείνο θα τα επαναλαμβάνει κάθε φορά. Αφήνοντας στην άκρη τις οθόνες, η E-Class Estate θα προσφέρει ένα ενεργό σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος και ένα σύστημα ήχου surround Burmester 4D 17 ηχείων. Υπάρχουν ενεργές λωρίδες φωτός που ανταποκρίνονται στον ρυθμό του ήχου από μουσική, ταινίες και εφαρμογές (αναβοσβήνουν με το ρυθμό). Όμως η λωρίδα φωτός δεν είναι μόνο για διασκέδαση, όπως σημείωσε η Mercedes, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μετάδοση πληροφοριών ασφαλείας.
Με βενζίνη, diesel και PHEV
Στην Ευρώπη, η Mercedes θα πουλήσει αρχικά την E-Class Estate στις εκδόσεις E 200 (βενζίνη), E 220 d (diesel) και E 300 e (plug-in hybrid). Το βενζινοκίνητο μοντέλο χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων με ισχύ 204 ίππων, ροπή 320 Nm και ηλεκτρικό boost 23 ίππων. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 231 χλμ./ώρα.
Η ήπια υβριδική πετρελαιοκίνητη επιλογή E 220 d εξοπλίζεται από ένα 2λιτρο turbodiesel μοτέρ απόδοσης 197 ίππων που συνδυάζεται με το ίδιο ηλεκτρικό boost 23 ίππων, ενώ η ροπή μετράται στα 440 Nm. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 230 χλμ./ώρα. Όλες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων.
Σε ότι αφορά την E 300 e, εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύστημα το οποίο αποτελείται από ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης απόδοσης 204 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 129 ίππων και μια μπαταρία (25,4 kWh) με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 313 άλογα (550 Nm ροπή) και την ηλεκτρική αυτονομία, σύμφωνα με τη φίρμα, τα 100 χλμ. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 227 χλμ./ώρα.
Στην Ευρώπη από το φθινόπωρο
Η ολοκαίνουργια Mercedes E-Class Estate θα ξεκινήσει να πωλείται αυτό το φθινόπωρο στην Ευρώπη.