autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η έλλειψη μιας μεγάλης μηχανής εσωτερικής καύσης επέτρεψε στους σχεδιαστές να δώσουν μια καμπυλωτή μάσκα με λεία επιφάνεια και ένα φωτισμένο λογότυπο της Infiniti.

Στα πλάγια οι τεράστιοι τροχοί 22 ιντσών στεγάζονται μέσα σε μυώδη φτερά, οι καμάρες των οποίων καλύπτονται από μαύρα προστατευτικά.

Το QX Inspiration διαθέτει ένα ισορροπημένο σχεδιαστικό προφίλ, με την καμπίνα να έχει εκμεταλλευτεί την απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης και να έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός.

Το εσωτερικό, κυριαρχείται από μία μεγάλη οθόνη που καταλαμβάνει περίπου το μισό ταμπλό.

Ντεμπούτο για το Infiniti QX Inspiration

15/1/2019

Στο Διεθνές Auto Show του Ντιτρόιτ έκανε νετμπούτο το νέο ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο QX Inspiration της Infiniti.

Μέσω του μοντέλου η ιαπωνική μάρκα προχωρά στην προεπισκόπηση ενός μελλοντικού ολοκαίνουριου SUV και εισάγει τη νέα της σχεδιαστική γλώσσα για τα ηλεκτρικά μοντέλα που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια. Έχοντας μήκος 4.650 χιλιοστά το πρωτότυπο είναι περίπου το ίδιο μέγεθος με το νέο QX50, αλλά διαθέτει μια δραστικά διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση.
 
Από τη στιγμή που μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η έλλειψη μιας μεγάλης μηχανής εσωτερικής καύσης επέτρεψε στους σχεδιαστές να δώσουν μια καμπυλωτή μάσκα με λεία επιφάνεια και ένα φωτισμένο λογότυπο της Infiniti, τα οποία χαρακτηρίζουν το εμπρόσθιο μέρος. Στα πλάγια οι τεράστιοι τροχοί 22 ιντσών στεγάζονται μέσα σε μυώδη φτερά, οι καμάρες των οποίων καλύπτονται από μαύρα προστατευτικά.

Σύμφωνα με τον Ανώτερο Αντιπρόεδρο Παγκόσμιου Σχεδιασμού της Nissan, Alfonso Albaisa, το concept διαθέτει ένα ισορροπημένο σχεδιαστικό προφίλ, με την καμπίνα να έχει εκμεταλλευτεί την απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης και να έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός.
 
Σε ότι αφορά ακριβείς λεπτομέρειες ισχύος, δεν έγιναν γνωστές, όμως η μάρκα είπε πως το QX Inspiration διαθέτει μια μπαταρία που είναι αποθηκευμένη κάτω από το πάτωμα και τροφοδοτεί δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα. Αναφορικά με το εσωτερικό, κυριαρχείται από μία μεγάλη οθόνη που καταλαμβάνει περίπου το μισό ταμπλό.
 
Τέλος να σημειωθεί πως η φίρμα δεν επιβεβαίωσε το πότε θα δούμε ένα μοντέλο παραγωγής, ωστόσο όταν κατασκευαστεί θα χρησιμοποιήσει μία νέα πλατφόρμα αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα.    

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις