Renault Symbioz: Στενάχωρο γράφουν οι Γερμανοί
Ζορίζονται οι ψηλότεροι επιβάτες στις πίσω θέσεις
Χάρη στις «μυώδεις» επιφάνειές του μοιάζει πιο μακρύ από όσο είναι
Αυξάνεται η εργονομία λόγω φυσικών κουμπιών στο ταμπλό
Αποκαλύφθηκε το πλήρως υβριδικό Renault Symbioz
Ζορίζονται οι ψηλότεροι επιβάτες στις πίσω θέσεις
Οι συντάκτες της Autobild εξασφάλισαν πρόσβαση στο εσωτερικό του Renault Symbioz. Τα πίσω καθίσματα μπορούν να τραβηχτούν μπροστά ώστε να μεγαλώσει η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ. Σε αυτή την περίπτωση, εντοπίστηκε δυσκολία στο να χωρέσουν άνετα επιβάτες ύψους άνω του μέσου όρου (1,75μ.), ιδιαίτερα στα γόνατα, αφού βρίσκουν στις μπροστινές θέσεις. Το πρόβλημα αμβλύνεται όταν τα συρόμενα καθίσματα τερματίζουν πίσω, ωστόσο εξαιτίας της σχετικά επίπεδης οροφής πάνω από τις πίσω θέσεις, οι επιβάτες ίσως ζοριστούν και στο κεφάλι.
Χάρη στις «μυώδεις» επιφάνειές του μοιάζει πιο μακρύ από όσο είναι
Εξωτερικά, το ζύγι γέρνει περισσότερο προς το Captur. Με μήκος 4,41 μέτρα, πλάτος 1,80 και ύψος 1,57, μοιάζει πιο μακρύ από όσο είναι στην πραγματικότητα. Αυτό οφείλεται στις έντονα ανάγλυφες νευρώσεις στα πλαϊνά αλλά και στη σχεδόν επίπεδη οροφή. Αντίθετα με το πίσω τζάμι που είναι επίπεδο, η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ έχει εξαιρετικά «μυώδεις» επιφάνειες, ενώ και τα πίσω φωτιστικά σώματα διακρίνονται για τα πολύ κοφτερά περιγράμματά τους. Σύμφωνα με την Autobild, το Symbioz έχει χώρο αποσκευών χωρητικότητας 492 λίτρων. Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα να «αυγατίσει» αν σύρεις τα πίσω καθίσματα πιο μπροστά. Σε αυτή την περίπτωση φτάνει ως και τα 624 λίτρα.
Αυξάνεται η εργονομία στο ταμπλό λόγω φυσικών κουμπιών
Για αρχή, το Renault Symbioz θα λανσαριστεί αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο 1,6 λίτρων που αποδίδει 145 ίππους. Μελλοντικά η Renault ίσως εντάξει και άλλους κινητήρες στη γκάμα της για το Symbioz. Στο εσωτερικό, αποδεικνύεται το κοινό DNA που το συνδέει με τα συγγενικά Captur και Austral, ενώ η ύπαρξη φυσικών μπουτόν παρέχει τη δυνατότητα εύκολης απενεργοποίησης ήχων όπως η προειδοποίηση για την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.
Σχολιάστε |