Μεγάλη γρίλια με πολύ χρώμιο, το νέο Touareg θυμίζει το μικρότερο Tiguan ενώ η σχεδίαση δεν ξεφεύγει από τα πρότυπα της VW. Το αποτέλεσμα είναι πετυχημένο.

Το 2 τόνων Touareg κινείται εύκολα και παίρνει ελάχιστες κλίσεις στις στροφές. Ο ντίζελ των 286 ίππων χαρίζει αξιοζήλευτες επιδόσεις.

Εσωτερικό για πρωθυπουργούς! ¶ριστα υλικά, κορυφαία συναρμογή και μεγάλα καθίσματα!

Οδηγήσαμε πρώτοι το νέο VW Touareg

Διαβάστηκε από 1471 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/7/2018

Μπήκαμε πρώτοι στην ολοκαίνουρια ναυαρχίδα της Volkswagen

 
   
Με το νέο Touareg επιθυμεί η VW να κατακτήσει τις αγορές όλου του κόσμου στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το δοκιμάσαμε και εξετάσαμε αν τελικά είναι ικανό να πιάσει τους στόχους που έχει θέσει η VW για το μεγάλο της SUV.

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της VW δεν έχουν καθόλου εύκολο έργο καθώς η γερμανική εταιρία βρίσκεται ακόμα υπό την επήρεια του σκανδάλου dieselgate, o διευθύνων σύμβουλος Mίλερ έχει αποβιβαστεί από το σκάφος που λέγεται VW ενώ το κορυφαίο μοντέλο της εταιρίας αυτήν την στιγμή είναι το Arteon. Ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο βασισμένο στο πάτωμα του Golf.

Αυτή η κατάσταση στην VW μπορεί να κάνει την  BMW και την Mercedes να τρίβουν τα χέρια τους. Όμως η VW δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια και παρουσιάζει την πιο σωστή στιγμή την ναυαρχίδα των SUV της, το Touareg. Οι γερμανοί έχουν καταφέρει μέσω του νέου μοντέλο να δείξουν τι είναι ικανοί να καταφέρουν! Στο Touareg έχουν βάλει πραγματικά ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Είναι εκλεπτυσμένο, ακριβό και διαθέτει μεταξύ άλλων πνευματική ανάρτηση, τετραδιεύθυνση, τετρακίνηση ενώ το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο(48%) και χάλυβα υψηλής αντοχής(52%) και φυσικά διαθέτει με ατελείωτη λίστα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.

Όπως συνηθίζεται, το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το προηγούμενο. Πιο συγκεκριμένα πήρε 8 εκ στο μήκος και 4 στο πλάτος. Όπως είναι αναμενόμενο οι χώροι για τους επιβάτες είναι τεράστιοι και έτσι θα μεταφέρει 5 επιβάτες με βασιλικές ανέσεις. Ο δε χώρος αποσκευών μοιάζει με επαγγελματικού αυτοκινήτου καθώς θα χωρέσει 810 λτ. που με την αναδίπλωση των πίσω θέσεων μπορεί να φτάσει τα 1800 λτ.!

Εντελώς νέο είναι και το πιλοτήριο, το οποίο στην βασική έκδοση έχει πίνακα οργάνων με αναλογικά όργανα ενώ η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό είναι 12 ιντσών. Αν θέλετε τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων θα πρέπει καταφύγετε στο έξτρα πακέτο infotainment που συμπεριλαμβάνει ακόμα 15άρα οθόνη αφής και σύστημα πλοήγησης. Στην Γερμανία αυτό το έξτρα πακέτο κοστίζει 3.500 ευρώ!

Οι περισσότερες ενδείξεις και λειτουργίες όλων των συστημάτων είναι γνώριμες από άλλα μοντέλα του ομίλου και δεν θα χρειαστεί ιδιαίτερος χρόνος εξοικείωσης με τα διάφορα συστήματα. Σε γενικές γραμμές, όλα λειτουργούν σωστά και γρήγορα αλλά θα πρέπει να ανατρέξετε στο manual για να βρείτε και την παραμικρή λειτουργία του αυτοκινήτου. 
Παρά τον όγκο του, μπορεί να οδηγηθεί εύκολα ενώ οι αισθητήρες και οι κάμερες κάνουν το παρκάρισμα παιχνιδάκι. Το εσωτερικό του VW είναι τελικά όμορφο, μεγάλο και με πολύ καλή ποιότητα. 
Την κίνηση για την ώρα την δίνει ένας 3λιτρος κινητήρας V6 απόδοσης 286 ίππων , ο οποίος πληροί προδιαγραφές Euro 6d TEMP. Αργότερα αναμένεται έκδοση με 231 ίππους, ο 3λιτρος V6 βενζινοκινητήρας και ο V8 TDI 4.0 λίτρων με 421 άλογα. Σχεδιάζεται και ένα υβριδικό αλλά θα κυκλοφορήσει μόνο στην αγορά της Κίνας. Σε όλες τις εκδόσεις η τεταρακίνηση είναι παρούσα όπως και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Το νέο Touareg μπορεί να ρυμουλκήσει μέχρι 3,5 τόνους, οπότε δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα με την βάρκα ή τα άλογα σας.

Συμπέρασμα 
8 χρόνια πέρασαν από όταν κυκλοφόρησε η προηγούμενη γενιά του VW Touareg και η αντικατάστασή του ήταν επιτακτική. Το νέο μοντέλο είναι εμφανώς αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς με πολλά σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Είναι ένα δείγμα της εμπειρίας των Γερμανών της VW.

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ