autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το ProCeed είναι 4,3 εκατοστά χαμηλότερο από το station wagon, χάρη στην σπορ ανάρτηση.

Πάνω από όλα, το ProCeed θέλει να είναι ένα σπορ Shooting Brake!

Το εσωτερικό μας είναι γνωστό και έρχεται κατευθείαν από το Ceed. Τα πάντα είναι τακτοποιημένα.

Αν και καμουφλαρισμένο, διακρίνονται οι μαύρες γρίλιες της μάσκας μπροστά και οι κόκκινες στο πίσω μέρος.

Οδηγούμε πρώτοι το Kia ProCeed

Διαβάστηκε από 7240 αναγνώστες - 18/10/2018

Οι Κορεάτες, με το ProCeed, τοποθετούν εαυτόν ακριβώς απέναντι από το Mercedes CLA. Εμείς το δοκιμάζουμε και σας μεταφέρουμε.

Πρώτη εντύπωση
Τι μας αρέσει και τι όχι:

Η πίσω πλευρά, με το τελείωμα της ουράς, είναι από τα δυνατά σημεία του του Pro-Ceed. Δυστυχώς, οι ζάντες Alus 18 ιντσών σταμάτησαν. 

Ως μοντέλο που ανήκει στην λεγόμενη Shooting Brake κατηγορία, είναι πολύ πρακτικό.  Στο διπλό δάπεδο φόρτωσης, έχουν τοποθετήσει ειδικές ράγες και δίχτυ προστασίας, για ασφάλιση των αντικειμένων, ώστε αυτά να μην πηγαίνουν μπρος – πίσω, όταν εκτελείτε μεταφορές. Ο χώρος αποσκευών έχει εντυπωσιακή χωρητικότητα 594 λίτρων και είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν του Ceed στα 395 λίτρα. Στην ουσία έχει σχεδόν το ίδιο συνδυασμένο επίπεδο με αυτό του Sportswagon, που φτάνει τα 625 λίτρα και το πίσω κάθισμα που χωρίζεται σε τρία μέρη. Όμως η πρακτικότητα δεν είναι ο μοναδικός τομέας που πρέπει να ξεχωρίζει. Το ProCeed θα πρέπει να είναι εξίσου όμορφο με το compact μοντέλο και η οδική του συμπεριφορά να συνάδει με την εμφάνιση.



Εάν σταθείτε στην πίσω πλευρά του αυτοκινήτου, εκτός από το όμορφο τελείωμα της ουράς, θα εισπράξετε μια ξεχωριστή μελωδία στα αυτιά σας, από τις διπλές εξατμίσεις αριστερά και δεξιά του προφυλακτήρα. Ο κινητήρας turbo 1,6 λίτρων βενζίνης αποδίδει 204 ίππους με 265Νm μέγιστης ροπής και συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που ονομάζεται Kia DCT7.  Στο σπορ πρόγραμμα οι ταχύτητες αλλάζουν γρήγορα και με ακρίβεια, και στον παρόγοντα διασκέδαση συμμετέχει ενεργά το κοφτερό τιμόνι, που μεταφέρει σπορ και άμεση αίσθηση στον οδηγό. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί από τον επικεφαλής ανάπτυξης της BMW Albert Biermann, τόσο καλά που η μπροστινή κίνηση διψάει για δρόμους με στροφές.



Μέχρι εδώ όλα μοιάζουν ωραία στο σπορ Kia, όμως δεν είναι τέλεια. Ο φωνητικός έλεγχος δεν μας εντυπωσίασε, καθώς χρειάστηκε να επαναλάβουμε 5 φορές μια εντολή, μέχρι να γίνει αποδεκτή από το σύστημα. Επίσης πιστεύουμε ότι οι ζάντες Alus των 18 ιντσών, δεν θα έπρεπε να εγκαταλειφθούν.

Συμπέρασμα 
Η Kia τολμάει το διαφορετικό, με το ProCeed να στοχεύει εμφανώς στο CLA της Mercedes.  Ένα Shooting Brake, όπου ο σχεδιασμός είναι πιο σημαντικός από τον χώρο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις