ΔΟΚΙΜΗ: Opel Corsa 1.4 T 100 PS - Πιο σβέλτο, πιο οικονομικό, πιο πλούσιο
14/2/2019
To Corsa καταφέρνει και παραμένει πάντα στο προσκήνιο, γιατί πολύ απλά ξέρει να μεταμορφώνεται με τις τάσεις της εποχής. Αποκτά νέο πιο ισχυρό αλλά και πιο οικονομικό κινητήρα και μεγαλώνει το fan club του.
Οι αλλαγές στην γκάμα του Corsa μας φέρνουν νέους πιο δυνατούς κινητήρες, ευγενική δωρεά από το Opel Mokka X.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Πάντα νεανικό και με 16άρες ζάντες
Τα χρόνια παρουσίας του Corsa στην αγορά, μιλάνε από μόνα τους για την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Διατηρώντας σταθερά νεανική σχεδίαση καταφέρνει και αρέσει εξίσου σε άντρες και γυναίκες, καθώς μπορεί και ξεχωρίζει χωρίς να προκαλεί. Το μοντέλο δοκιμής εντυπωσίασε αρκετό κόσμο με το έντονο μπλε χρώμα του, ενώ η παρουσία τροχών 16 ιντσών, αναβαθμίζει εντυπωσιακά την συνολική εικόνα.
Εσωτερικό-χώροι: Ποιοτικό και full extra στην έκδοση Innovation
Ανέκαθεν το Corsa, διατηρούσε σύγχρονο διάκοσμο και καλά επίπεδα ποιότητας. Η πλούσια έκδοσης της δοκιμής, Innovation, το ανεβάζει ακόμα ένα επίπεδο, δίνοντας του έξτρα high-tech πινελιές. Πιο συγκεκριμένα, ξεχωρίζει το σύστημα πολυμέσων Intellink με την έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, ο αυτόματος κλιματισμός, η κάμερα οπισθοπορείας, η πλήρης συνδεσιμότητα και τα σπορ καθίσματα. Όμορφη διακόσμηση, με το ταμπλό στο πάνω μέρος να φέρνει μαλακό στην αφή υλικό καλής ποιότητας, το οποίο συνορεύει με στιλπνά μαύρα πλαστικά στην κονσόλα δημιουργώντας μια ωραία ατμόσφαιρα. Καλό επίσης είναι το επίπεδο εργονομίας, όπως και η γενικότερη φιλικότητα προς το χρήστη.
Κινητήρας-επιδόσεις: Πιο σβέλτο αλλά και οικονομικό από ποτέ
Καλύτερο από ότι θα περίμενε κανείς, είναι στην πράξη το νέο μηχανικό σύνολο του Corsa. Ο 1.400άρης turbo κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό, αποδίδει 100 ίππους και 200 Nm ροπής, κινώντας σβέλτα και άνετα το μικρό μοντέλο. Ιδιαίτερα πολιτισμένος ως προς την λειτουργία του, ήσυχος αρκετά και με γεμάτο εύρος απόδοσης, συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Πραγματικά εντυπωσιακό το 0-100 σε μόλις 10.3 δευτ. ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή η πραγματική κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 6.6 λτ./100χλμ. Φαίνεται πως ο συγκεκριμένος κινητήρας ήρθε την πιο κατάλληλη στιγμή, ξαναβάζοντας το Corsa στο επίκεντρο. Πιο γρήγορο, πιο αθόρυβο και πιο οικονομικό από ποτέ με παραπάνω εξοπλισμό. Δεν τα λες και λίγα για 14.480 ευρώ.
Οδηγική συμπεριφορά: Διατηρεί την ποιοτική κύλιση, αναβαθμίζει την συμπεριφορά σε στροφές
Διατηρεί όλα τα καλά χαρακτηριστικά που κουβαλάει στα χρόνια παρουσίας τους, ενώ αναβαθμίζει την σβελτάδα αλλά και την συμπεριφορά του στις στροφές. Πιο συγκεκριμένα, παραμένει στιβαρό και με σίγουρο-ασφαλές πάτημα, έχοντας και καλή ποιότητα κύλισης. Παρά την παρουσία τροχών 16 ιντσών και την κάπως σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, καταπίνει με ευκολία τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ σε στριφτερές διαδρομές, Corsa παρουσιάζεται ουδέτερο με προβλέψιμη και ασφαλή οδική συμπεριφορά.
Συμπέρασμα
Πολύ δυνατό χάπι ανανέωσης ο νέος κινητήρας, εν αναμονή της ολοκαίνουργιας γενιάς του μοντέλου το 2019. Πιο σβέλτο, πιο οικονομικό και πιο πλούσιο εξοπλιστικά από ποτέ, παραμένει προσιτό στα 14.480 ευρώ.