9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Opel Mokka: Στιλάτο κι οικονομικό
Διαβάστηκε από 6853 αναγνώστες - 5/10/2022
Η νέα γενιά του Opel Mokka είναι βουτηγμένη στο στιλ και στην τεχνολογία, δείχνοντας το δρόμο που θα ακολουθήσει η γερμανική εταιρία στο μέλλον. Με τον κινητήρα πετρελαίου 1,5 λίτρων βάζει στην εξίσωση και την οικονομία, με τη μέση πραγματική κατανάλωση να μην ξεπερνάει τα 6λτ/100 χλμ.
Η Opel εξέπληξε ευχάριστα το κόσμο της αυτοκίνησης όταν παρουσίασε το καινούργιο Mokka. Διαφορετικό από ότι μας είχε συνηθίσει, κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο, που δεν έμοιαζε σε τίποτα γνωστό, το οποίο κατάφερε αμέσως να αφήσει τη δικιά του πινελιά, να ανυψώσει μια ολόκληρη μάρκα πιο ψηλά και να γίνει το έναυσμα της επίθεσης της εταιρίας στη νέα εποχή.
Επιθετική σχεδίαση και μάσκα ορόσημο το Opel Mokka
To νέο Opel Mokka καταφέρνει χωρίς φλυαρίες να μην περνάει απαρατήρητο και να σου μένει στο μυαλό. Επιθετικό στην εμφάνιση, με τονισμένες γραμμές και εκρηκτικές αναλογίες. Η μάσκα Vizor με το μαύρο λογότυπο στην έκδοση GS Line κλέβει την παράσταση στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, που σε συνδυασμό με τα στάνταρ λεπτά LED φωτιστικά σώματα θυμίζει κάτι από Opel Manta. Oι γρίλιες στις εισαγωγές του αέρα είναι ενεργές, δηλαδή κλείνουν ή ανοίγουν ανάλογα με τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού του κινητήρα, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται στο έπακρο η αεροδυναμική του Mokka και να μειώνεται η κατανάλωση. Το καπό είναι μυώδες, δένει αρμονικά με τις έντονες καμπές στο πλάι και με τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά, που αναδεικνύουν την περιπετειώδη πλευρά του SUV. Η διχρωμία με την κόκκινη γραμμή που διέτρεχε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας δίνει μια αθλητική αύρα στο Mokka, που συμπληρώνεται ιδανικά από την πίσω αεροτομή. Εντύπωση κάνουν τα πίσω διαιρούμενα φώτα, που έχουν το ίδιο σχήμα με τα εμπρός, ενώ συναντάμε ολογράφως το όνομα του μοντέλου στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, μια από τις τάσεις της εποχής.Pure Panel, πρακτικές θήκες και χώρους για οικογένεια έχει το Mokka
Η αγάπη και η φροντίδα που έδειξε η Opel για το νέο Mokka αποτυπώνεται και στην καμπίνα του αυτοκινήτου. H εσωτερική σχεδίαση ακολουθεί τη φιλοσοφία της εξωτερικής, αφήνοντας πίσω τους βαρετούς διακόσμους της εταιρίας, με τα υλικά να είναι premium κατηγορίας, το φινίρισμα υψηλού επιπέδου και η συναρμογή προσεγμένη. Η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, ο οποίος απολαμβάνει το σύστημα Pure Panel, που συνθέτεται από δυο οθόνες. Η πρώτη αφορά τον πίνακα οργάνων, μπορεί να φτάσει μέχρι και 12 ίντσες (7 στη βασική έκδοση) και διακρίνεται για την ευκρίνεια και τις πληροφορίες που δίνει στο οδηγό. Η δεύτερη είναι η οθόνη αφής του infotainment, διατίθεται μέχρι 10 ίντσες (επίσης 7 στη βασική έκδοση) και περικλείει όλα τα σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας. Εντύπωση μας έκανε ότι σε μια εποχή που οι κλασικοί διακόπτες τείνουν προς εξαφάνιση, η Οpel αποφάσισε να διατηρήσει αρκετούς για τις πιο συχνές καθημερινές λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός, ανεβάζοντας το επίπεδο της πρακτικότητας και της εργονομίας. Τα πίσω καθίσματα θα φιλοξενήσουν άνετα 2 ενήλικες, με τον αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι να είναι ικανοποιητικός, αν οι επιβάτες δεν ξεπερνάνε το 1,85 σε ύψος. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 350 λίτρα κι έχει πρακτικό σχεδιασμό, χωρίς όμως να διαθέτει διπλό πάτωμα.Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε |