Η VW παρουσίασε και επίσημα τη νέα plug-in υβριδική έκδοση του Passat. Η ανανέωση του μοντέλου προσέφερε μεγαλύτερη μπαταρία, ακόμη περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία κίνησης και ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά.
Το φρεσκαρισμένο plug-in υβριδικό Passat διαθέτει πλέον κατά 31% μεγαλύτερη μπαταρία, η χωρητικότητα της οποίας ανέρχεται σε 13kWh, αριθμός σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν των 9,9kWh του προ facelift μοντέλου. Η νέα μπαταρία δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια έως και 56 χιλιόμετρα (WLTP).
Το μηχανικό σύνολο παραμένει το ίδιο, συνδυάζοντας ένα κινητήρα TSI 1,4 λίτρων (156 ίππους) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με τη βοήθεια του οποίου η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τα 218 άλογα και τα 400 Nm ροπής. Η ισχύς πηγαίνει απ ευθείας στους μπροστά τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Το ανανεωμένο Passat GTE έρχεται με τρία προφίλ οδήγησης αφήνοντας πίσω τους τα πέντε modes του προηγούμενου μοντέλου. Ο λόγος για το «EV» για να καταναλώνει αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, το «GTE» για την πιο σπορ απόδοση και το βασικό «Hybrid».
Σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ./ώρα ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως ενίσχυση του βενζινοκινητήρα, ενώ ο οδηγός είναι σε θέση να επιλέξει πόση χωρητικότητα, από τη συνολική της μπαταρίας, θέλει να διατηρήσει προκειμένου να την καταναλώσει στη συνέχεια του ταξιδιού.
¶λλες αλλαγές περιλαμβάνουν ένα ανασχεδιασμένο τιμόνι, αναβαθμισμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων, ολοκαίνουριο σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής έως 9,2 ιντσών, δυνατότητα φωνητικών εντολών αλλά και την ασύρματη εφαρμογή Apple CarPlay. Παρών είναι και το νέο Travel Assist, ένα ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης 2ου επιπέδου, ενώ αν το ο οδηγός αφήσει το τιμόνι για περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα τότε ενεργοποιείται ένα προειδοποιητικό σήμα.