autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Νέο Opel Grandland GSe: Όλες οι πληροφορίες που πρέπει να ξέρεις!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο Opel Grandland GSe: Όλες οι πληροφορίες που πρέπει να ξέρεις!

Διαβάστηκε από 16476 αναγνώστες - 26/10/2022

Το Opel Astra GSe έδειξε το δρόμο κι ακολουθώντας τα βήματα του, ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί η γρήγορη εκδοχή του οικογενειακού SUV της εταιρίας. Έχουμε όλες τις πληροφορίες για το νέο Plug-In Opel Grandland GSe των 300 ίππων!

Opel Grandland GSe: Τετρακίνητο, με 300 ίππους και τελική 235 χλμ./ώρα

Αν είσαι λάτρης των γρήγορων εκδόσεων της Opel θα πρέπει να ξεχάσεις το θρυλικό ακρωνύμιο GSi και να μεταβείς στο GSe, αφού πλέον στο παιχνίδι μπαίνει η δύναμη  του ρεύματος και μετατρέπει το injection σε electric. Μετά τα Opel Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe, έρχεται το νέο Opel Grandland GSe που στοχεύει στους ανήσυχους οικογενειάρχες που αναζητάνε δύναμη, πρόσφυση αλλά κι οικονομία μέσα στην πόλη.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

19αρες ζάντες ala Μanta και μαύρο καπό για το Opel Grandland GSe

Η αυξημένη ιπποδύναμη του Opel Grandland δεν φανερώνεται μόνο από το έμβλημα GSe, που υπάρχει στο πίσω μέρος του. Οι ζάντες 19 ιντσών με σχεδίαση εμπνευσμένη από τον ηλεκτρικό πρωτότυπο Opel Manta GSe και το προαιρετικό μαύρο καπό τονίζουν τη διαφορετικότητα του μοντέλου και φανερώνουν ότι θα σε «τιμωρήσει» αν το τσιγκλήσεις, με την εξωτερική εμφάνιση που ακολουθεί τη σχεδιαστή φιλοσοφία «Bold & Pure» να κλείνει ο πίσω διαχύτης.



Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η επένδυση Alcantara και τα εμπρός καθίσματα «Performance» με πιστοποίηση AGR που προσφέρουν εξαιρετική άνεση και στήριξη, επιτρέποντας σε οδηγό και συνοδηγό να απολαύσουν τις δυναμικές δυνατότητες του μοντέλου, χωρίς να επιβαρύνεται η σπονδυλική τους στήλη.
 

Ανάρτηση που στοχεύει στο χειρισμό κι όχι στην άνεση

Εκτός από τη σπορτίφ εμφάνιση και τη μεγάλη ιπποδύναμη, η γερμανική εταιρία επένδυσε ιδιαίτερα στο τομέα της ανάρτησης και στο σύστημα διεύθυνσης. Το Opel Grandland GSe είναι εξοπλισμένο με γόνατα McPherson εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ έχει εφοδιαστεί με πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ με τεχνολογία KONI FSD, η οποία έχει σαν προτεραιότητα τον χειρισμό.



Σίγουρα η άνεση δεν θα είναι το δυνατό του στοιχείο, αλλά η συγκεκριμένη ρύθμιση υπόσχεται άμεση εκτέλεση των εντολών του οδηγού, χωρίς να χάνεται η ευστάθεια του σε υψηλές ταχύτητες.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε