autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ο 1,2 PureTech των 82 ίππων έχει δύναμη από χαμηλά και είναι οικονομικός σε καύσιμο.

Peugeot 208 1,2 PureTech 82 PS

29/1/2016

Το Peugeot 208 με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 82 ίππων που δοκιμάζουμε είναι η εισαγωγική έκδοση στην γκάμα του, δηλαδή η «βασική» και πιο οικονομική.

Το Peugeot 208 ανανεώθηκε πρόσφατα σε 3 κυρίως άξονες, με νέα δυναμικά στοιχεία στην σχεδίαση, νέους κινητήρες προδιαγραφών Euro6 και εξοπλισμό με συστήματα ασφαλείας. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 82 ίππων, που είναι και η βασική έκδοση της γκάμας. 

Σχεδίαση
Η δυναμική σχεδίαση του νέου Peugeot 208 χαρακτηρίζεται από τη φαρδύτερη γρίλια της μάσκας που διαθέτει εντονότερο περίγραμμα και είναι ενσωματωμένη στον προφυλακτήρα, με τα νέα φωτιστικά σώματα διπλής απόχρωσης και τους νέους προβολείς ομίχλης. Το καπό διατηρεί τις μυώδεις νευρώσεις του αλλά και τον Λέοντα της Peugeot, που ξεχωρίζει μπροστά. Τα πίσω φωτιστικά σώματα διατηρούν τις 3 χαρακτηριστικές «νυχιές» που είναι LED, δημιουργούν 3D εμφάνιση και κάνουν το νέο 208 τόσο μοντέρνο και τόσο ξεχωριστό. 

Εσωτερικό
Το μικρό τιμόνι, ο πίνακας οργάνων τοποθετημένος στο ύψος των ματιών του οδηγού και η οθόνη αφής των 7 ιντσών, συνθέτουν ένα ξεχωριστό περιβάλλον, που η Peugeot ονομάζει
i-cockpit και βοηθά τον οδηγό να έχει τον απόλυτο έλεγχο. Τα καθίσματα είναι άνετα και προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη, ενώ αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα αυξάνουν την πρακτικότητα του εσωτερικού. Οι χώροι είναι επαρκείς για 4 ενήλικες επιβάτες και ο χώρος αποσκευών έχει 285 λίτρα χωρητικότητα. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, όπως και το φινίρισμα. 

Κινητήρας
Ο 1,2 PureTech των 82 ίππων τα καταφέρνει περίφημα. Συνεργάζεται με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο (κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ.), όμως δεν προβληματίζει στην καθημερινή χρήση έχοντας δύναμη ακόμη και στις χαμηλές στροφές. Από την άλλη, αν και 3κύλινδρος δεν ηχεί άσχημα, ούτε έχει ενοχλητικούς κραδασμούς. Στο κομμάτι της κατανάλωσης, σαν Euro6 πια, είναι πιο οικονομικός και φιλικός στο περιβάλλον. Σύμφωνα με την Peugeot η μέση κατανάλωση είναι 4,5 λίτρα, ωστόσο εσείς υπολογίστε κάπου στα 6,2 λτ./100 χλμ., νούμερο και πάλι αρκετά ικανοποιητικό για το αστικό προφίλ του μοντέλου. 

Οδηγώντας
Όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, το Peugeot 208 είναι γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής αφού καταφέρνει και ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και οδηγικής απόλαυσης. Πιο αναλυτικά, η ανάρτηση είναι μαλακή και απορροφά τις κακοτεχνίες του δρόμου, οι κλίσεις του αμαξώματος όταν το πιέσεις γίνονται αντιληπτές, όμως ακόμη και όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς το γαλλικό μικρό καταφέρνει και διατηρεί την τροχιά του όντας απολαυστικό καμπή με καμπή. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης παρέχει καλή πληροφόρηση, σε αυτό συμβάλλει και το μικρής διαμέτρου τιμόνι ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά.

Συμπέρασμα
Το entry level Peugeot 208 με νέο οικονομικό κινητήρα 82 ίππων, διατηρεί αναλλοίωτα τα μοναδικά οδηγικά χαρακτηριστικά του, που το κάνουν να ξεχωρίζει. Η αρχική τιμή του είναι 13.390 ευρώ και διατίθεται με το μοναδικό πρόγραμμα 4Χ4 της ελληνικής αντιπροσωπείας που προσφέρει 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια, 4 χρόνια δωρεάν service και 4 χρόνια άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με μηνιαία δόση μόλις 208 ευρώ, αποτελώντας μια ενδιαφέρουσα και συμφέρουσα πρόταση στην κατηγορία.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις