autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δοκιμάζουμε το αυτόματο Peugeot 208 1,2 PureΤech 110 EAT6 στην ισχυρή turbo έκδοση βενζίνης των 110 ίππων.

Το εσωτερικό του 208 είναι μοντέρνο και διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.

Test: Αυτόματο Peugeot 208

15/4/2016

Ακολουθώντας την τάση της εποχής, το Peugeot 208 των 110 ίππων εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο, στοχεύοντας σε άνεση και επιδόσεις.

Η Peugeot τοποθετεί στο 208 τον βραβευμένο 3κύλινδρο 1.200άρη PureΤech κινητήρα των 110 ίππων. Η έκδοση αυτή, που είναι και η ισχυρότερη με κινητήρα βενζίνης στη γκάμα, έχει σπορτίφ προσανατολισμό, χωρίς όμως να παραμελεί την άνεση. 

Σχεδίαση
Αισθητικά, το 208 με τον κινητήρα αυτό δεν αλλάζει σε σχέση με τα υπόλοιπα 208 της γκάμας. Το 208 της δοκιμής μας ανήκει στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Allure, που διαθέτει εκτός των άλλων 16άρες μαύρες ζάντες, χρωμιωμένα καλύμματα καθρεπτών, γυάλινη πανοραμική οροφή, παρέχοντας και μια μικρή αισθητική βελτίωση. 

Εσωτερικό
Τo εσωτερικό του Peugeot 208 της δοκιμής μας δε διαφοροποιείται σε σχέση με αυτά που γνωρίζαμε, εκτός από τις αλλαγές που επιφέρει η κορυφαία έκδοση Allure. Έτσι, διαθέτει τη μοναδική θέση οδήγησης i-cockpit που τονίζει τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του, ενώ διαθέτει το «καλό» σύστημα πολυμέσων με περισσότερη συνδεσιμότητα και την οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. 

Κινητήρας-Κιβώτιο
Ο βραβευμένος 3κύλινδρος 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας του 208 ανήκει στη νεότερη οικογένεια PureΤech της Peugeot και συνδυάζει άριστα την πολύ καλή απόδοση με τη χαμηλή κατανάλωση. Στην πράξη και ειδικά στο κομμάτι της απόδοσης, ο turbo κινητήρας των 110 ίππων και κυρίως, των 209 Nm ροπής, ικανοποιεί πλήρως, παρέχοντας αρκετή δύναμη χωρίς κομπιάσματα στο μεγαλύτερο φάσμα περιστροφής του, ενώ το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο.

Οδηγώντας
Από την πρώτη στιγμή το 208 των 110 ίππων, με το μικρό σε μέγεθος τιμόνι και τον «ζωηρό» κινητήρα, προδιαθέτει για σβέλτη οδήγηση. Στην πράξη, χάρη στην αποτελεσματική ρύθμιση της ανάρτησης, το ισχυρότερο 208 εμφανίζει μια άκρως ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, με fun-to-drive στοιχεία, που του δίνουν μια αύρα από μικρά GTI. 

Αναζητώντας τα όρια, το μικρό Peugeot θα στρίψει με περισσότερα χιλιόμετρα από όσα περιμένεις, με το καλό πλαίσιο και το ESP να φροντίζουν για την παραμονή του στην τροχιά. Στην πόλη από την άλλη, η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση δεν προβληματίζει με το 208 να προσφέρει την άνεση που απαιτείται στους επιβάτες του.

Συμπέρασμα
Το νέο Peugeot 208 1,2 turbo των 110 ίππων είναι ένα fun-to-drive μικρό αυτοκίνητο, με όμορφη εμφάνιση, ζωηρό κινητήρα και άκρως μοντέρνο θάλαμο. Το αυτόματο κιβώτιο ενδείκνυται για αυτούς που αναζητήσουν την άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις τους, αλλιώς για όλους τους υπόλοιπους υπάρχει και 6τάχυτο μηχανικό. 

Η τιμή του είναι 18.790 ευρώ και συνδυάζεται με παροχές όπως 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, 4 χρόνια service, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση με δόση 208 ευρώ/μήνα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις