autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δοκιμάζουμε το Peugeot 208 1,6 BlueHDi 100 PS S&S.

Το μικρό τιμόνι και τα υπερυψωμένα όργανα ξεχωρίζουν στο εσωτερικό του Peugeot 208.

Test: Peugeot 208 1,6

Διαβάστηκε από 5972 αναγνώστες - 9/9/2016

Δοκιμάζουμε το Peugeot 208 με τον εξαιρετικό 1,6 BlueHDi κινητήρα στην έκδοση που αποδίδει 100 ίππους και που δείχνει να είναι η χρυσή τομή στην γκάμα του.

Το ιδιαίτερα επιτυχημένο Peugeot 208 ανανεώθηκε σχεδιαστικά στις αρχές του χρόνου, αποκτώντας πιο επιθετική εμφάνιση, με το χρωμιωμένο πλαίσιο της μάσκας και τους νέους προβολείς ομίχλης, στις άκρες του προφυλακτήρα. Κατά τα άλλα, διατηρεί την μοντέρνα και δυναμική γραμμή του με τα νεύρα στο καπό και τα χαρακτηριστικά πίσω φωτιστικά με τις τρεις «νυχιές».

Εσωτερικό
Το εσωτερικό διατηρεί την φιλοσοφία i-cockpit της Peugeot, με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και τα όργανα που ξεπροβάλουν από το ταμπλό στο ύψος των ματιών του οδηγού, σαν head up display. Στο κέντρο του ταμπλό η οθόνη αφής περιέχει τα χειριστήρια του κλιματισμού και του συστήματος infotainment, που διαθέτει αρκετές επιλογές συνδεσιμότητας. Τα καθίσματα είναι άνετα και προσφέρουν επαρκή πλευρική στήριξη, ενώ αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα αυξάνουν την πρακτικότητα του εσωτερικού. Τέσσερεις ενήλικες θα φιλοξενηθούν  χωρίς πρόβλημα στο εσωτερικό του 208, με το χώρο των αποσκευών να έχει 285 λίτρα χωρητικότητα.

Κινητήρας
Το 208 της δοκιμής μας εξοπλίζεται με τον εξαιρετικό 1,6 λτ. BlueHDi diesel κινητήρα που αποδίδει 100 ίππους και 254 Nm ροπής. Συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων με καλή κλιμάκωση και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο κινητήρας αυτός είναι ελαστικός, ήσυχος και έχει επαρκή αποθέματα ροπής από τις 1.400 σ.α.λ. κινώντας το 208 απροβλημάτιστα και κάνοντας την ζωή του οδηγού πιο άνετη. Η μέση κατανάλωση είναι σύμφωνα με την Peugeot 3 λτ./100 χλμ. και κατά την διάρκεια της δοκιμής μας έφτασε τα 5,1 λτ./100 χλμ. 

Οδηγώντας
Το Peugeot 208 είναι από τα ευχάριστα στην οδήγηση μοντέλα και η έκδοση της δοκιμής μας δεν αποτελεί εξαίρεση. Η θέση οδήγησης είναι καλή, το μικρό τιμόνι «φωλιάζει» στα χέρια και η σχετικά σφιχτή ανάρτηση προδιαθέτουν για το καλύτερο. Το 208 στρίβει εξαιρετικά, με επαρκή περιθώρια πρόσφυσης και περιορισμένες κλίσεις αμαξώματος. Σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, με καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά εύχρηστο μέσα στην πόλη, με την ανάρτηση να καταπίνει τις όποιες ανωμαλίες, αυξάνοντας την παρεχόμενη άνεση, το Peugeot 208 κλέβει την παράσταση, ευχαριστώντας τόσο τον μέσο όσο και τον απαιτητικό οδηγό. 

Συμπέρασμα
Το Peugeot 208 συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του με φρέσκια εμφάνιση και ένα αποδοτικό και οικονομικό κινητήρα, ενώ παράλληλα διατηρεί αναλλοίωτα τα μοναδικά οδηγικά του χαρακτηριστικά, που το κάνουν ξεχωρίζει. Η τιμή του ξεκινά από 15.700 ευρώ, με αρκετά πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, ενώ με τον Χρηματοδοτικό Πακέτο Future 6 της αντιπροσωπείας, έχετε την δυνατότητα να πληρώσετε την 1η δόση σε 6 μήνες, άτοκα. Τέλος, το 208 καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις