autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Peugeot 208

2/4/2015

Το 208 με το ξεχωριστό του στυλ και τον μοντέρνο σχεδιασμό του, δίνει μια ξεχωριστή διάσταση στην εμπειρία της οδήγησης, ενώ προσφέρεται με άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα 48 δόσεων, με μηνιαία δόση μόλις 208 ευρώ, άτοκα.

Μπροστά από την εποχή του!

Το 208 με το μοναδικό του στυλ και τον μοντέρνο σχεδιασμό του, δίνει μια ξεχωριστή διάσταση στην εμπειρία της οδήγησης, ενώ προσφέρεται με χρηματοδοτικό πρόγραμμα 48 δόσεων, με μηνιαία δόση μόλις 208 ευρώ, άτοκα.
Το Peugeot 208 ξεχωρίζει στην κατηγορία του. Η σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας αποτυπώνεται πλήρως στο 208. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα τονίζουν τον δυναμισμό του. Η επιβλητική μάσκα με το λογότυπο της Peugeot και τα νεύρα στο καπό ξεχωρίζουν μπροστά. Στο πίσω μέρος οι τονισμένοι ώμοι του αμαξώματος δένουν αρμονικά με τον προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα με τις τρεις χαρακτηριστικές «νυχιές», τονίζουν τις ξεκάθαρες γραμμές του. Το 208 διατίθεται τόσο σε 3θυρο, όσο και σε 5θυρο αμάξωμα. Ο εξοπλισμός του είναι πλήρης από την βασική έκδοση Access και ολοκληρώνεται με τρία ακόμη επίπεδα εξοπλισμού, 
Active, Active Plus (που διαθέτει την πανοραμική οροφή Cielo) και Allure, που θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό πελάτη. Οι τιμές ξεκινούν από 11.290 ευρώ, με όφελος απόσυρσης και Bonus, για την 3θυρη έκδοση 1.0 68ps, υπάρχει εργοστασιακή εγγύηση 5 χρόνια για όλα τα 208 ενώ προσφέρεται και χρηματοδοτικό πρόγραμμα με μηνιαία δόση μόλις 208 ευρώ, άτοκα! 

Εσωτερικό

Ο σχεδιασμός του εσωτερικού αναδεικνύει την άνεση, την τεχνολογία και την κομψότητα. Ξεχωρίζει η i-cockpit θέση οδήγησης, που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει την εργονομία. Το μικρότερο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων στο ύψος των ματιών του οδηγού σε συνδυασμό με την ιδανική θέση οδήγησης, κάνουν το 208 πιο εργονομικό, πιο εύχρηστο και κατά συνέπεια πιο ασφαλές. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι πολύ καλής ποιότητας και δίνουν αέρα πολυτέλειας. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει την λειτουργία του συστήματος infotainment και η οποία παρέχει δυνατότητες πλήρους συνδεσιμότητας αλλά και πληροφόρησης, όπως για το σύστημα park Assist I, που υπολογίζει με την βοήθεια υπερήχων τις διαστάσεις της διαθέσιμης θέσης στάθμευσης και ενημερώνει, οπτικά και ακουστικά, τον οδηγό. Η έξυπνη σχεδίαση του 208 έχει βελτιώσει τους χώρους για του επιβάτες, όπως και του χώρου αποσκευών, του οποίου ο ωφέλιμος όγκος είναι 285 λίτρα, τιμή μεγαλύτερη από τον μέσο όρο της κατηγορίας.

Κινητήρες

Το 208 εξοπλίζεται με την νέα γενιά των σύγχρονων κινητήρων της Peugeot. Σχεδιασμένοι για οδηγική απόλαυση και οικονομία στην κατανάλωση, οι κινητήρες  βενζίνης και diesel, συνδυάζονται με μηχανικά ή αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων ώστε να επιλέξετε ακριβώς αυτό που σας ταιριάζει. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει τους 3κύλινδρους PureTech: τον 1000άρη των 68 
ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τον επίσης 3κύλινδρο 1.200άρη των 82 ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτοματοποιημένο 5τάχυτο κιβώτιο ETG5 και σύστημα Start&Stop, που εκπέμπει μόλις 95 γρ./χλμ. CO2 και απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας. Στους diesel κινητήρες υπάρχουν 3 επιλογές κινητήρων σε 5 εκδόσεις. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1,4 HDI με απόδοση 68 ίππους, 5τάχυτο κιβώτιο και 3,8 λτ. κατανάλωση και ο 1,4 e-HDI, με 68 ίππους, αυτοματοποιημένο 5τάχυτο κιβώτιο και 3,4 λτ. κατανάλωση. Στη συνέχεια διατίθεται ο 1,6 
e-HDI, απόδοσης 92 ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό ή 6τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο ETG6, με 3,6 και 3,8 λτ. κατανάλωση αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή των επιλογών υπάρχει ο νέος 1,6 BlueHDi των 120 ίππων, προδιαγραφών EURO6, με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 3,6 λτ. κατανάλωση και 94 γρ./χλμ CO2. Όλοι οι κινητήρες diesel απαλλάσσονται από καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1,6 λτ. turbo βενζινοκινητήρας των 200 ίππων που εξοπλίζει το 208 GTi, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο με σπορ κλιμάκωση και έχει μόλις 5,9 λτ./100 χλμ. κατανάλωση.

Το 208 εξοπλίζεται με την νέα γενιά των σύγχρονων κινητήρων της Peugeot. Σχεδιασμένοι για οδηγική απόλαυση και οικονομία στην κατανάλωση, οι κινητήρες  βενζίνης και diesel, συνδυάζονται με μηχανικά ή αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων ώστε να επιλέξετε ακριβώς αυτό που σας ταιριάζει. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει τους 3κύλινδρους PureTech: τον 1000άρη των 68 
ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τον επίσης 3κύλινδρο 1.200άρη των 82 ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτοματοποιημένο 5τάχυτο κιβώτιο ETG5 και σύστημα Start&Stop, που εκπέμπει μόλις 95 γρ./χλμ. CO2 και απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας. Στους diesel κινητήρες υπάρχουν 3 επιλογές κινητήρων σε 5 εκδόσεις. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1,4 HDI με απόδοση 68 ίππους, 5τάχυτο κιβώτιο και 3,8 λτ. κατανάλωση και ο 1,4 e-HDI, με 68 ίππους, αυτοματοποιημένο 5τάχυτο κιβώτιο και 3,4 λτ. κατανάλωση. Στη συνέχεια διατίθεται ο 1,6 
e-HDI, απόδοσης 92 ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό ή 6τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο ETG6, με 3,6 και 3,8 λτ. κατανάλωση αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή των επιλογών υπάρχει ο νέος 1,6 BlueHDi των 120 ίππων, προδιαγραφών EURO6, με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 3,6 λτ. κατανάλωση και 94 γρ./χλμ CO2. Όλοι οι κινητήρες diesel απαλλάσσονται από καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1,6 λτ. turbo βενζινοκινητήρας των 200 ίππων που εξοπλίζει το 208 GTi, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο με σπορ κλιμάκωση και έχει μόλις 5,9 λτ./100 χλμ. κατανάλωση.

Aπό 
11.290 ¤*
με 208¤/μήνα ATOKA &
5 ΧΡΟΝΙΑ εργοστασιακή εγγύηση
*με όφελος απόσυρσης

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις