Το 208 εξοπλίζεται με την νέα γενιά των σύγχρονων κινητήρων της Peugeot. Σχεδιασμένοι για οδηγική απόλαυση και οικονομία στην κατανάλωση, οι κινητήρες βενζίνης και diesel, συνδυάζονται με μηχανικά ή αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων ώστε να επιλέξετε ακριβώς αυτό που σας ταιριάζει. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει τους 3κύλινδρους PureTech: τον 1000άρη των 68
ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τον επίσης 3κύλινδρο 1.200άρη των 82 ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτοματοποιημένο 5τάχυτο κιβώτιο ETG5 και σύστημα Start&Stop, που εκπέμπει μόλις 95 γρ./χλμ. CO2 και απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας. Στους diesel κινητήρες υπάρχουν 3 επιλογές κινητήρων σε 5 εκδόσεις. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1,4 HDI με απόδοση 68 ίππους, 5τάχυτο κιβώτιο και 3,8 λτ. κατανάλωση και ο 1,4 e-HDI, με 68 ίππους, αυτοματοποιημένο 5τάχυτο κιβώτιο και 3,4 λτ. κατανάλωση. Στη συνέχεια διατίθεται ο 1,6
e-HDI, απόδοσης 92 ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό ή 6τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο ETG6, με 3,6 και 3,8 λτ. κατανάλωση αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή των επιλογών υπάρχει ο νέος 1,6 BlueHDi των 120 ίππων, προδιαγραφών EURO6, με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 3,6 λτ. κατανάλωση και 94 γρ./χλμ CO2. Όλοι οι κινητήρες diesel απαλλάσσονται από καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1,6 λτ. turbo βενζινοκινητήρας των 200 ίππων που εξοπλίζει το 208 GTi, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο με σπορ κλιμάκωση και έχει μόλις 5,9 λτ./100 χλμ. κατανάλωση.
Το 208 εξοπλίζεται με την νέα γενιά των σύγχρονων κινητήρων της Peugeot. Σχεδιασμένοι για οδηγική απόλαυση και οικονομία στην κατανάλωση, οι κινητήρες βενζίνης και diesel, συνδυάζονται με μηχανικά ή αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων ώστε να επιλέξετε ακριβώς αυτό που σας ταιριάζει. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει τους 3κύλινδρους PureTech: τον 1000άρη των 68
ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τον επίσης 3κύλινδρο 1.200άρη των 82 ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτοματοποιημένο 5τάχυτο κιβώτιο ETG5 και σύστημα Start&Stop, που εκπέμπει μόλις 95 γρ./χλμ. CO2 και απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας. Στους diesel κινητήρες υπάρχουν 3 επιλογές κινητήρων σε 5 εκδόσεις. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1,4 HDI με απόδοση 68 ίππους, 5τάχυτο κιβώτιο και 3,8 λτ. κατανάλωση και ο 1,4 e-HDI, με 68 ίππους, αυτοματοποιημένο 5τάχυτο κιβώτιο και 3,4 λτ. κατανάλωση. Στη συνέχεια διατίθεται ο 1,6
e-HDI, απόδοσης 92 ίππων, με 5τάχυτο μηχανικό ή 6τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο ETG6, με 3,6 και 3,8 λτ. κατανάλωση αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή των επιλογών υπάρχει ο νέος 1,6 BlueHDi των 120 ίππων, προδιαγραφών EURO6, με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 3,6 λτ. κατανάλωση και 94 γρ./χλμ CO2. Όλοι οι κινητήρες diesel απαλλάσσονται από καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1,6 λτ. turbo βενζινοκινητήρας των 200 ίππων που εξοπλίζει το 208 GTi, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο με σπορ κλιμάκωση και έχει μόλις 5,9 λτ./100 χλμ. κατανάλωση.