Peugeot 308 1.2 PureTech 130 PS, Τιμή 23/11/2024: 28 000€
Peugeot 308 1.2 130PS: Γαλλική επανάσταση εν έτει 2022
Το νέο Peugeot 308 βρίσκεται ήδη στους ελληνικούς δρόμους και με όπλα του την εντυπωσιακή σχεδίαση, το άκρως ποιοτικό εσωτερικό και την άψογη οδική συμπεριφορά είναι έτοιμο να μπει στο μάτι των premium hatchback και να σπάσει το κατεστημένο των SUV.
To Peugeot 308 «χτυπάει» τους premium ανταγωνιστές τους
Mε το ανανεωμένο logo της εταιρίας να ξεχωρίζει στη μάσκα του, το Peugeot 308 ξεχύνεται σαν λιοντάρι στην κατηγορία των μικρομεσαίων και δεν διστάζει να προκαλέσει τους παραδοσιακά premium ανταγωνιστές του κι όχι μόνο. Με τη νέα premium φιλοσοφία των Γάλλων να ξεχειλίζει από όλους τους τομείς του μοντέλου, η 3η γενιά του 308 θέτει τις βάσεις για μια άκρως πετυχημένη πορεία. Το Peugeot 308 δεν μας ήταν άγνωστο, το είχαμε οδηγήσει πριν λίγο καιρό με τον κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο. Τώρα δοκιμάζουμε και τη χειροκίνητη έκδοση!
Νέο έμβλημα, μεγαλύτερο αμάξωμα, μυώδης σχεδίαση το Peugeot 308
Τολμηρός, δυναμικός και πληθωρικός. Αυτές οι 3 λέξεις περιγράφουν επακριβώς τον σχεδιασμό του νέου 308, που δεν περνά απαρατήρητο ούτε παρκαρισμένο. Το μυώδες καπό με τις έντονες νευρώσεις περιπλέκεται σε ένα ερωτικό κονσέρτο με τη μεγάλη κυψελωτή κάθετη μάσκα, όπου δεσπόζει με περηφάνια το επανασχεδιασμένο σήμα της εταιρίας με το λέοντα που μπαίνει για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής. Τα καλλίγραμμα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED και συνδυάζονται άψογα με τα στενόμακρα φώτα ημέρας που θυμίζουν κυνόδοντες λιονταριού, αποτελώντας τη φωτεινή υπογραφή της εταιρίας. Δυναμικές νευρώσεις συναντάμε και στο προφίλ του μοντέλου, οι οποίες τονίζουν την αθλητική του εμφάνιση και δένουν ομαλά με το έντονο πίσω μέρος, όπου ξεχωρίζει η αεροτομή της οροφής, ο «πρησμένος» προφυλακτήρας και φυσικά τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED, που ακολουθούν το σχέδιο με τις 3 «νυχιές» λιονταριού σε αρκετά οριζόντια διάταξη. Στην τάση της εποχής, το νέο Peugeot 308 μεγάλωσε αισθητά (κατά 11 εκ σε μήκος και 4,8 εκ σε πλάτος) από τον προκάτοχο του, χάρη στην πλατφόρμα EMP2 που βασίζεται κι απέκτησε ένα αρκετό καλό αεροδυναμικό συντελεστή, 0,28 Cd.
Σελ. 2 | Premium υλικά, σύγχρονες τεχνολογίες κι άνετο το εσωτερικό του 308 |
Σελ. 3 | Το Peugeot 308 έρχεται με το βραβευμένο PureTech κινητήρα των 130 ίππων |
Σελ. 4 | Απόλυτη ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμικής οδήγησης |
Σχολιάστε |