Απόλυτη ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμικής οδήγησης
Στο δρόμο, το Peugeot 308 είναι ένα αμάγαλμα άνεσης και γαλλικού οδηγικού DNA. To σύστημα των αναρτήσεων είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να «σιδερώνει» με μαεστρία τις ανωμαλίες του δρόμου και ταυτόχρονα να κρατάει τις έντονες κλίσεις έξω από το παιχνίδι των στροφών. Το στιβαρό πλαίσιο συνεργάζεται άψογα με το ακριβές τιμόνι και σε συνδυασμό με το σταθερό πάτημα του αυτοκινήτου, του επιτρέπουν να μπει γρήγορα και με ασφάλεια σε καμπές, ανοιχτές ή κλειστές. Το μόνο που χαλάει λίγο την αρμονία είναι ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας, που γίνεται κάπως απότομος και θορυβώδης σε συνεχόμενες ανωμαλίες. Μέσα στην πόλη, ο μικρός κύκλος στροφής και το εύκολα διαχειρίσιμο τιμόνι εκτοξεύουν την ευελιξία και την ευχρηστία του μοντέλου, με το μικρό όμως πίσω παράθυρο να περιορίζει ελαφρώς την ορατότητα. Σε ανοιχτούς δρόμους, η καμπίνα παραμένει ήσυχη ακόμα και στα 120 χλμ/ώρα, με την ευθυβολία, την ποιότητα κύλισης και τη σταθερότητα του 308 να ενθουσιάζουν ευχάριστα. Εντυπωσιακό και το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου, που ακινητοποιεί το μοντέλο μέσα σε 36,4 μέρα από τα 100 χλμ/ώρα κι είναι ακούραστο. Για τέλος αφήσαμε τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης με τα όποια εφοδιάζεται το 308. Ανάλογα το εξοπλιστικό πακέτο ο οδηγός μπορεί να έχει στη διάθεση του συστήματα που συναντάγαμε σε αρκετά ακριβότερα μοντέλα, όπως ενεργό σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και μοτοσικλετιστών, υποβοήθηση στάθμευσης με κάμερες 360 μοιρών κι άλλα πολλά, ενώ μέσα στο 2022 αναμένεται και το σύστημα ημιαυτόματης οδήγησης Drive Assist 2.0
Το νέο 308 ακολουθάει premium μονοπάτια και τα καταφέρνει περίφημα
Το νέο Peugeot 308 χαράζει το δικό του δρόμο, με πιο premium προσέγγιση από πότε και δείχνει ξεκάθαρα την στροφή της εταιρίας σε μια πιο elegant εικόνα. Η εμφάνιση του, η οδική του συμπεριφορά, ο πλούσιος εξοπλισμός, τα ποιοτικά υλικά και η νορμάλ τιμολογιακή του πολιτική, το κατατάσσουν ως ένα δυνατό χαρτί της εταιρίας και έναν ισχυρό αντίπαλο στην μικρομεσαία κατηγορία.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Peugeot 308 1.2 130PS EAT8 |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.199 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 130/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 230/1.750 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,1 |
60-100 χλμ./ώρα με 4η | 5,7 |
80-120 χλμ./ώρα με 5η | 7,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 210 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.450 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5,2 |
Μέση Δοκιμής | 7,8 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 160 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 52 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 412-1.343 |
Σελ. 1 | Peugeot 308 1.2 130PS: Γαλλική επανάσταση εν έτει 2022 |
Σελ. 2 | Premium υλικά, σύγχρονες τεχνολογίες κι άνετο το εσωτερικό του 308 |
Σελ. 3 | Το Peugeot 308 έρχεται με το βραβευμένο PureTech κινητήρα των 130 ίππων |
Σελ. 4 | Απόλυτη ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμικής οδήγησης |