autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

«Προδίδει» το design του Q4 E-Tron Sportback η Audi

9/10/2020

Νέες αποκαλυπτικές φωτογραφίες για το Audi Q4 E-Tron Sportback ήρθαν στην δημοσιότητα. Παρουσιάζονται λεπτομέρειες για το design του μοντέλου αλλά και ένα διαφορετικής ποιότητας σετ από ζάντες.

Το Audi Q4 E-Tron Sportback έχει βρεθεί στο μικροσκόπιο τους τελευταίους μήνες, μιας και μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο κυκλοφόρησαν στιγμιότυπα από το γερμανικό αυτοκίνητο. Μερικές ημέρες αργότερα προκύπτει νέο οπτικό υλικό, το οποίο ωστόσο σε πρώτη ματιά διαφέρει στο εξής δεδομένο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιήθηκε σετ από ατσάλινες ζάντες. Το συγκεκριμένο είδος, άλλωστε, εξυπηρετεί τις δοκιμές που διεξάγει η Audi μέσω των αξιολογεί την συμπεριφορά του ηλεκτρικού crossover σε συνθήκες χαμηλών θερμοκρασιών.

Η αυξημένη χρήση καμουφλάζ δεν επιτρέπει περισσότερες λεπτομέρειες, όσον αφορά το design του Audi Q4 E-Tron Sportback, αν και θεωρείται δεδομένο ότι ο σκελετός, οι προβολείς και τα πίσω φώτα είναι εκείνα που θα εφαρμοστούν στην τελική παραγωγή του αυτοκινήτου. Συγκριτικά με το κανονικό Q4 E-Tron, η version Sportback έχει περισσότερο κεκλιμένη γραμμή στην οροφή του. 

Αναμενόμενο είναι πως οι πιο έντονες σχεδιαστικές λεπτομέρειες θα αντικατασταθούν από ενδιαφέρουσες τροποποιήσεις, όπως ο υπερβολικά επιθετικός προφυλακτήρας, αλλά σε γενικό πλαίσιο η έκδοση θα παραμείνει πιστή στην φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την Audi. Θεμέλιο της αρχιτεκτονικής στο πρωτότυπο όχημα θα είναι σε μεγάλο βαθμό το Audi Q4 E-Tron Sportback Concept που παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2020. Σημαντικές διαφοροποιήσεις, πάντως, εντοπίζονται στην εμφάνιση τoυ Audi Q4 E-Tron σε σχέση με το Volkswagen ID.4, ένα mainstream ηλεκτρικό crossover το οποίο διακρίνεται για την μοναδικότητά του.

Σε επίπεδο μεγέθους, το Q4 θεωρείται μεσαία επιλογή ανάμεσα στα Q3 και Q5. Το Q4 E-Tron Sportback θα κυκλοφορεί ως EV με έναν ηλεκτρικό κινητήρα ώθησης στους πίσω τροχούς. Οι πληροφορίες από το περασμένο καλοκαίρι έκαναν λόγο για ηλεκτρικό σύστημα αποτελoύμενο από δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 301 άλογα, επιλογή η οποία στην πορεία δεν υλοποιήθηκε. Επομένως, περιμένουμε να δούμε τι ακριβώς θα ισχύσει με την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις