autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
5 φωτογραφίες »

Ψηφιακό, με μαλακά υλικά και Plug-in hybrid το νέο T-Roc!

Διαβάστηκε από 16912 αναγνώστες - 1/7/2021

Η Volkswagen φορτσάρει για το λανσάρισμα του facelift T-Roc, το οποίο εντοπίστηκε σε δύο μοντέλα ελαφρώς καμουφλαρισμένα αλλά αρκετά αποκαλυπτικά. Προσεγμένες σχεδιαστικές αλλαγές και ψηφιακό cockpit στο ανανεωμένο SUV πόλης, που δεν αποκλείεται να κυκλοφορήσει και ως Plug-in hybrid.

Τέσσερα χρόνια «ζωής» μετρά το T-Roc, το B-SUV της Volkswagen με την πλατφόρμα MQB. Πλέον, έφτασε η ώρα για μία πρώτη ανανέωση στα πρότυπα και του ανταγωνιστικού του SUV πόλης, Audi Q2, με δύο πρωτότυπα καμουφλαρισμένα T-Roc να δίνουν μία πρώτη ιδέα για το προσεχές μοντέλο.  Στο πρώτο μοντέλο οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι αρκετά διακριτικές, όπως συμβαίνει με αρκετά μοντέλα της γερμανικής μάρκας. Κοιτάζοντας πιο προσεκτικά, εντοπίζουμε τροποποιήσεις στον μπροστινό προφυλακτήρα με ελαφρώς πιο μεγάλα φώτα ημέρα LED, ενώ αντιθέτως δεν υπάρχουν χαμηλότερα φώτα ομίχλης. Πιο λεπτή είναι η μάσκα ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα γραφικά στους προβολείς. Όσον αφορά το πίσω μέρος, η μοναδική αλλαγή αφορά το περίβλημα της εξάτμισης όπου δεν υπάρχει πλέον χρώμιο.

Στο πίσω μέρος του B-SUV η μοναδική αλλαγή αφορά το περίβλημα της εξάτμισης όπου δεν υπάρχει πλέον χρώμιο.

Στο πίσω μέρος του B-SUV η μοναδική αλλαγή αφορά το περίβλημα της εξάτμισης όπου δεν υπάρχει πλέον χρώμιο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Από την άλλη πλευρά, το δεύτερο VW T-Roc που «κατασκοπεύτηκε» είναι κατά πάσα πιθανότητα έκδοσης 4Motion R-Line, λόγω και του σήματος, του αμαξώματος και των μεγάλων τροχών. Και σε αυτή την περίπτωση έχουμε μία πιο λεπτή μάσκα με το λογότυπο R, πιο επιθετικό προφυλακτήρα, τετραπλούς σωλήνες εξάτμισης και μοντέρνα πίσω φώτα LED.

Στην περίπτωση του T-Roc 4Motion R-Line έχουμε μία πιο λεπτή μάσκα με το λογότυπο R και πιο επιθετικό προφυλακτήρα.

Στην περίπτωση του T-Roc 4Motion R-Line έχουμε μία πιο λεπτή μάσκα με το λογότυπο R και πιο επιθετικό προφυλακτήρα.

 
Τι παίζει με το εσωτερικό και τους κινητήρες;
Μολονότι δεν υπήρξαν φωτογραφίες από τις καμπίνες των μοντέλων, μπορούν να γίνει ορισμένες εκτιμήσεις. Πρώτα από όλα, αναμένεται ψηφιακός πίνακας οργάνων με ενημερωμένο σύστημα infotainment, καθώς και περισσότερα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης. Δεν αποκλείεται να υπάρξει διακόσμηση του ταμπλό με περισσότερο μαλακά υλικά, στοιχείο που μάλλον έλειψε από το τρέχον T-Roc.
 
Στον τομέα των κινητήρων αναμένονται τροποποιήσεις ώστε κάθε μοτέρ να είναι προσαρμοσμένο στα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων. Στην τρέχουσα γκάμα στην ελληνική αγορά συναντά κανείς στις βενζινοκίνητες εκδόσεις ο κλασικός κινητήρας TSI αλλάζει χωρητικότητα και ιπποδύναμη και διατίθεται σε 1.000 λίτρα (110 PS), 1.500 λίτρα (150 PS) και την κορυφαία δικίνητη επιλογή 2.000 λίτρων (190 PS) με DSG αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Μην ξεχάσουμε τα τετρακίνητα μοντέλα, αρχικά το diesel 2.0 TSI 4MOTION 150 PS και φυσικά την κορυφαία R έκδοση με τον 2.000άρη TSI 4MOTION με 300 PS. Η πιθανή έκπληξη αφορά το ενδεχομένο να δούμε και ένα T-Roc GTE plug-in hybrid (245 PS) στα πρότυπα του του Golf και του C-SUV Tiguan.
 
To facelift VW T-Roc θα κάνει πρεμιέρα τους επόμενους μήνες και μένει να δούμε αν η Volkswagen ενημερώσει επίσης το VW T-Roc Cabriolet.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε