autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 φωτογραφίες »

Αυτονομία έως 1360 χλμ και άνετη οδηγική συμπεριφορά

Διαβάστηκε από 8178 αναγνώστες - 14/9/2021

Κάτω από το καπό του  Sandero Stepway της δοκιμή μας βρισκόταν ο βενζινοκινητήρας 1.000 κυβικών TCe, που ενσωματώνει κιτ υγραεριοκίνησης. Η απόδοση του κινητήρα διαφέρει ανάλογα το καύσιμο που επιλέγει ο οδηγός να κινηθεί, με 91 ίππους να είναι διαθέσιμοι στη βενζίνη και 100 στο υγραέριο. Η εικόνα των επιδόσεων είναι σαφώς βελτιωμένη όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το LPG, που σε συνδυασμό με την καλή κλιμάκωση του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου προσφέρει ικανοποιητικές ρεπρίζ. Η κατανάλωση είναι ένα από τα όπλα του συγκεκριμένου κινητήρα, αφού δεν ξεπερνάει τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, όταν δουλεύει με βενζίνη και τα 7,5 λίτρα/100 χλμ όταν είναι ενεργοποιημένο το υγραέριο. Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι η συνολική αυτονομία και των δυο ρεζερβουάρ (50 λίτρα βενζίνης, 40 λίτρα LPG) μπορεί να ξεπεράσει τα 1.360 χιλιόμετρα.


To Sandero κινείται από έναν 1.000αρη turbo TCe, που αποδίδει 100 άλογα όταν δουλεύει με υγραέριο και πιάνει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα σε 11,4 δευτερόλεπτα

To Sandero κινείται από έναν 1.000αρη turbo TCe, που αποδίδει 100 άλογα όταν δουλεύει με υγραέριο και πιάνει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα σε 11,4 δευτερόλεπτα

Kοινοποίησε το »

 
Προσανατολισμένο στην άνεση και στην ασφάλεια
Το μικρό Crossover της Dacia είναι προσανατολισμένο καθαρά στο τομέα της άνεσης. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και η μεγάλη της διαδρομή υπόσχονται ότι θα περάσουν απροβλημάτιστα και ακούραστα πάνω από οποιαδήποτε ανωμαλία συναντήσουν, χωρίς να περάσουν ενοχλητικοί θόρυβοι στη καμπίνα. Η ποιότητα κύλισης είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο, παρόλο που η ηχομόνωση δεν μπορεί να κρατήσει ικανοποιητικά μακριά τους αεροδυναμικούς θορύβους, όταν το κοντέρ περάσει τα 120 χιλιόμετρα/ώρα. Οι κλίσεις κάνουν την εμφάνιση τους όταν το Sandero αρχίσει να κινείται σε πιο γρήγορους ρυθμούς, με  την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης να μην αφήνει μεγάλα περιθώρια παιχνιδιού. Σε βατούς χωματόδρομους θα κινηθεί με ασφάλεια και άνετα, χάρη στα 20 εκατοστά που το χωρίζουν από το έδαφος.


Τα πίσω φωτιστικά σώματα φέρνουν το χαρακτηριστικό σχήμα Υ, σήμα υπογραφής της εταιρίας

Τα πίσω φωτιστικά σώματα φέρνουν το χαρακτηριστικό σχήμα Υ, σήμα υπογραφής της εταιρίας

Το Dacia Sandero Stepway έχει τιμή εκκίνησης τα 14.380 ευρώ, στην βασική έκδοση της βενζίνης, ενώ η βασική έκδοση Life με το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου ξεκινάει από τις 14.780 ευρώ. Το μοντέλο της δοκιμής μας είχε το πακέτο εξοπλισμού Style, με την τιμή απόκτησης του να αρχίζει από τις 15.880 ευρώ. Όλες οι εκδόσεις έχουν στάνταρ 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Συμπέρασμα
Το Dacia Sandero Stepway είναι πραγματικά ένα value for money crossover αυτοκίνητο, αφού με τιμή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 15.000 ευρώ, προσφέρει αρκετά τεχνολογικά στοιχεία, εντυπωσιακή εμφάνιση και εξαιρετική οικονομία-αυτονομία χάρη στο σύστημα LPG.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Dacia Sandero Stepway 1,0 TCe LPG
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Εμμεσος ψεκασμός, turbo, βενζίνη ή LPG
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 91/4.800-5.000 (βενζίνη) ή 100/4.600-5.000 (LPG)
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 160/2.100-3.750 (βενζίνη) ή 170/2.000-3.500 (LPG)
Start/Stop ΝΑΙ
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,2 (βενζίνη) / 11,4 (LPG)
60-100 χλμ./ώρα με kd 8,1/11,9 (βενζίνη) - 7,6/10,7 (LPG)
80-120 χλμ./ώρα με kd 12,6/19,0 (βενζίνη) - 11,3/16,6 (LPG)
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 173 (βενζίνη) / 177 (LPG)
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.176
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,8 - 6,0 (βενζίνη) / 7,4 - 7,7 (LPG)
Μέση Δοκιμής 6,0 (βενζίνη) / 7,5 (LPG)
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 130-135 (βενζίνη) / 114-119 (LPG)
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50 (βενζίνη) / 40 (LPG)
Τιμή από (¤) 14.370

Kοινοποίησε το »