Κάτω από το καπό του Sandero Stepway της δοκιμή μας βρισκόταν ο βενζινοκινητήρας 1.000 κυβικών TCe, που ενσωματώνει κιτ υγραεριοκίνησης. Η απόδοση του κινητήρα διαφέρει ανάλογα το καύσιμο που επιλέγει ο οδηγός να κινηθεί, με 91 ίππους να είναι διαθέσιμοι στη βενζίνη και 100 στο υγραέριο. Η εικόνα των επιδόσεων είναι σαφώς βελτιωμένη όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το LPG, που σε συνδυασμό με την καλή κλιμάκωση του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου προσφέρει ικανοποιητικές ρεπρίζ. Η κατανάλωση είναι ένα από τα όπλα του συγκεκριμένου κινητήρα, αφού δεν ξεπερνάει τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, όταν δουλεύει με βενζίνη και τα 7,5 λίτρα/100 χλμ όταν είναι ενεργοποιημένο το υγραέριο. Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι η συνολική αυτονομία και των δυο ρεζερβουάρ (50 λίτρα βενζίνης, 40 λίτρα LPG) μπορεί να ξεπεράσει τα 1.360 χιλιόμετρα.
To Sandero κινείται από έναν 1.000αρη turbo TCe, που αποδίδει 100 άλογα όταν δουλεύει με υγραέριο και πιάνει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα σε 11,4 δευτερόλεπτα
Τα πίσω φωτιστικά σώματα φέρνουν το χαρακτηριστικό σχήμα Υ, σήμα υπογραφής της εταιρίας
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Dacia Sandero Stepway 1,0 TCe LPG |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | Εμμεσος ψεκασμός, turbo, βενζίνη ή LPG |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 91/4.800-5.000 (βενζίνη) ή 100/4.600-5.000 (LPG) |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 160/2.100-3.750 (βενζίνη) ή 170/2.000-3.500 (LPG) |
Start/Stop | ΝΑΙ |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,2 (βενζίνη) / 11,4 (LPG) |
60-100 χλμ./ώρα με kd | 8,1/11,9 (βενζίνη) - 7,6/10,7 (LPG) |
80-120 χλμ./ώρα με kd | 12,6/19,0 (βενζίνη) - 11,3/16,6 (LPG) |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 173 (βενζίνη) / 177 (LPG) |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.176 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5,8 - 6,0 (βενζίνη) / 7,4 - 7,7 (LPG) |
Μέση Δοκιμής | 6,0 (βενζίνη) / 7,5 (LPG) |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 130-135 (βενζίνη) / 114-119 (LPG) |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 50 (βενζίνη) / 40 (LPG) |
Τιμή από (¤) | 14.370 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr