autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Στην Ευρώπη το πρώτο Υβριδικό Nissan Qashqai e-Power
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην Ευρώπη το πρώτο Υβριδικό Nissan Qashqai e-Power

Διαβάστηκε από 6397 αναγνώστες - 9/3/2022

Η Nissan προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του υβριδικού Qashqai e-Power, του πρώτου e-Power μοντέλου στην Ευρώπη.

Το πρώτο e-Power

Μόλις τον Φεβρουάριο του προηγούμενου έτους αποκαλύφθηκε το νέο Qashqai, με τη Nissan να είχε δηλώσει πως ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά θα κυκλοφορούσε μία υβριδική έκδοση, η οποία θα ερχόταν αργότερα και θα εξοπλίζονταν με το σύστημα e-Power της εταιρείας. Πλέον μπορούμε να μιλάμε και επίσημα για το Qashqai e-Power, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο πως θα πατήσει επί ελληνικού εδάφους προς τα τέλη του προσεχούς καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου.

Με 190 άλογα & 5,3 λτ./100 χλμ. κατανάλωση

Το Qashqai e-Power γίνεται το πρώτο μοντέλο της Nissan που λαμβάνει το ολοκαίνουργιο ηλεκτροκίνητο σύστημα στην Ευρώπη. Το μοντέλο θα εξοπλίζεται με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων και απόδοσης 156 ίππων, ο οποίος αναλαμβάνει το ρόλο της γεννήτριας παρέχοντας ενέργεια που αποθηκεύεται σε μια μπαταρία υψηλής απόδοσης. Πρωταγωνιστής του Qashqai e-Power είναι ένας ηλεκτροκινητήρας υπεύθυνος για την κίνηση, με τη συνολική ισχύς του μοντέλου να φτάνει στους 190 ίππους και τα 330 Nm ροπής. Όπως δηλώνει και η εταιρεία, το Qashqai e-Power εκπέμπει 119 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα, ενώ η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται σε 5,3 λτ./100 χλμ.

Με τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού

Μιλώντας για τον ηλεκτροκινητήρα, αξίζει να αναφέρουμε πως είναι παρόμοιου μεγέθους και ισχύος με τους ηλεκτρικούς κινητήρες που χρησιμοποιούνται και στα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα της φίρμας. Η Nissan αναφέρει πως η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από τον 1.500άρη κινητήρα μπορεί να μεταδοθεί μέσω ενός μετατροπέα στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο. Έτσι, αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος στροφών και στην καλύτερη αναλογία συμπίεσης, με αποτέλεσμα να έχει αυξημένη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Ένα άλλο πλεονέκτημα που έχει η χρήση του ηλεκτρικού μοτέρ, είναι η δυνατότητα αμεσότερης και πιο γραμμικής απόκρισης κατά την επιτάχυνση, όπως ακριβώς ισχύει στα αμιγώς ηλεκτρικά.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε