autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
5 φωτογραφίες »

Στο WRC με 100% βιώσιμο καύσιμο το Ford Puma Rally1!

9/7/2021

Συναρπαστική οδηγική απόλαυση και μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα υπόσχεται το υβριδικό Puma Rally1. Το αγωνιστικό rally μοντέλο των Ford και M-Sport παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στο Goodwood Festival of Speed και θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) από το 2022.

Η επιστροφή στην κανονικότητα με την εκ νέου διεξαγωγή του Goodwood Festival of Speed έφερε στο προσκήνιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις. Στο κορυφαίο φεστιβάλ ταχύτητας που διεξάγεται 8-11 Ιουλίου στο δυτικό Σάσεξ της Αγγλίας η Ford έχει περίοπτη θέση. Πέρα από τους τρεις «πυραύλους» που έχει στο... παλμαρέ  της (Ford Mustang Mach-E GT, Team Fordzilla P1 και Ford Mustang Mach-E 1400), η δημοφιλής μάρκα επιβεβαιώνει την πλήρη δέσμευσή της προς την ηλεκτροκίνηση με ένα ακόμη project της.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Ενόψει της νέας εξηλεκτρισμένης εποχής στο World Rally Championship (WRC) από το 2022 η M-Sport Ford World Rally Team (WRT) αποκάλυψε για πρώτη φορά ένα πρωτότυπο του νέου υβριδικού Puma Rally1. Το πρωτότυπο μοντέλο θα κάνει μία επίδειξη των συναρπαστικών του ικανοτήτων στη διάσημη ανάβαση του Goodwood, έχοντας στο τιμόνι του τον οδηγό της M-Sport Ford WRT Adrien Fourmaux και τον οδηγό δοκιμών της M-Sport Ford Matthew Wilson. Στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί ως αυτοκίνητο εξέλιξης εν όψει της αγωνιστικής σεζόν του 2022.

H νέα γενιά υβριδικού συστήματος κίνησης συνδυάζει άριστα τις επιδόσεις ενός επιτυχημένου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα EcoBoost 1,6 λίτρων με ένα προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 100 kW και μπαταρία 3,9 kWh.

H νέα γενιά υβριδικού συστήματος κίνησης συνδυάζει άριστα τις επιδόσεις ενός επιτυχημένου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα EcoBoost 1,6 λίτρων με ένα προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 100 kW και μπαταρία 3,9 kWh.

 
Πρόκειται για rally car που αντιπροσωπεύει την απόλυτη έκφραση της απολαυστικής οδήγησης που προσφέρει σήμερα το Ford Puma. Προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις, άμεση απόκριση και βελτιστοποιημένη κατανάλωση με χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48-volt, το δημοφιλές B-SUV εισήγαγε τη διάσημη οδηγική απόλαυση και την εντυπωσιακή σχεδίαση της Ford στην compact κατηγορία των SUV αυτοκινήτων. Πλέον αποτελεί την βάση για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο του WRC.
 
Ποια τα χαρακτηριστικά της Plug-in υβριδικής τεχνολογίας του Ford Puma Rally1;
Το Ford Puma Rally1 υιοθετεί μία νέα γενιά υβριδικού συστήματος κίνησης που συνδυάζει άριστα τις επιδόσεις ενός επιτυχημένου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα EcoBoost 1,6 λίτρων με ένα προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 100 kW και μπαταρία 3,9 kWh. Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Puma Rally1 βασίζεται σε παρόμοιες αρχές λειτουργίας με αυτές του Puma EcoBoost Hybrid. Το κινητήριο σύνολο συλλέγει την ενέργεια που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα (coasting) και την αποθηκεύει σε μία μπαταρία για την τροφοδοσία ενός ηλεκτροκινητήρα με σκοπό είτε τη μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου δρόμου ή την ενίσχυση των επιδόσεων – στην περίπτωση του Puma Rally1 με έως και 100 kW για πολλαπλές αυξήσεις ισχύος διάρκειας έως και 3 δευτερολέπτων σε αγωνιστικές συνθήκες.
 

Το νέο Puma Rally1 θα αντικαταστήσει το M-Sport Ford Fiesta WRC, το οποίο έχει κατακτήσει τρεις τίτλους στο WRC από το 2017 που λανσαρίστηκε.

Το νέο Puma Rally1 θα αντικαταστήσει το M-Sport Ford Fiesta WRC, το οποίο έχει κατακτήσει τρεις τίτλους στο WRC από το 2017 που λανσαρίστηκε.

Όπως η plug-in υβριδική τεχνολογία που διατίθεται σε μοντέλα Ford μεταξύ των οποίων το Kuga Plug-In Hybrid, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτίζεται από μία εξωτερική πηγή ισχύος σε σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, σε 25 περίπου λεπτά. Το υβριδικό σύστημα βάρους 95 kg είναι υγρόψυκτο και αερόψυκτο και τοποθετείται σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό κέλυφος ώστε να αντέχει τόσο την επαφή με τα χαλίκια όσο και τις δυνάμεις G που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.
 
Επιπλέον, οι αγωνιζόμενοι στο FIA WRC Rally1 δεν θα χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα από τη σεζόν του 2022, αλλά ένα καύσιμο 100% βιώσιμο που παράγεται από τη μίξη συνθετικών και βιοδιασπώμενων στοιχείων. Αυτή δεν είναι, φυσικά, η πρώτη συμμετοχή της Ford σε WRC. Αντιθέτως, συνεργάζεται ανελλιπώς με την M-Sport από το 1997, έχοντας διασφαλίσει επτά τίτλους στο FIA World Rally Championship και πάνω από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές. Το νέο Puma Rally1 θα αντικαταστήσει το M-Sport Ford Fiesta WRC, το οποίο έχει κατακτήσει τρεις τίτλους στο WRC από το 2017 που λανσαρίστηκε.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε