Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Τέλος το Dacia Lodgy, έρχεται το πρώτο υβριδικό

2/12/2020

Το πρώτο υβριδικό μοντέλο της ιστορίας της, ένα επταθέσιο SUV, ετοιμάζεται να φέρει στις αγορές η Dacia, η οποία σταματά την παραγωγή της σειράς Lodgy.

Μία σημαντική απόφαση που κινείται πέρα από τα όρια της φιλοσοφίας της φαίνεται πως λαμβάνει η Dacia. Η δημοφιλής μάρκα κατά πάσα πιθανότητα σταμάτα την παραγωγή της σειράς Lodgy, την οποία προσανατολίζεται να αντικαταστήσει με ένα επταθέσιο SUV, το οποίο μάλιστα θα είναι υβριδικό μοντέλο, το πρώτο συνολικά στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας!
 
Η Dacia παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012 την σειρά Lodgy, ένα πολυμορφικό compact όχημα (MPV) το οποίο εισήγαγε για πρώτη φορά στα χρονικά της μάρκας σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής επτά ιντσών, ως προαιρετικό εξοπλισμό. Τα χρόνια περνούν και η ανάγκη εξέλιξης και προσαρμογής στην σύγχρονη πραγματικότητα της αγοράς αναγκάζουν την Dacia να βάλει στο τραπέζι την προοπτική κατασκευής του διαδόχου του Lodgy. Μόνο που δεν θα υπάρξει δεύτερη γενιά της συγκεκριμένης σειράς. Αντιθέτως, ένα επταθέσιο SUV είναι το αυτοκίνητο που προετοιμάζεται, όπως τόνισε και σε συνέντευξή του στο γαλλικό περιοδικό «L Argus» ο διευθυντής παραγωγής της Dacia, Marc Muss. Το μοντέλο λέγεται ότι θα χρησιμοποιήσει μια εκτεταμένη έκδοση της νέας πλατφόρμας CMF-B που ήδη βρίσκεται στο νέο Sandero. Έχει γνωστοποιηθεί ότι σε επίπεδο εξοπλισμού θα περιλαμβάνει αρκετά features άνεσης και ασφάλειας (automatic emergency braking, blind spot detectors, hill start aid, electric parking brake).
 
Η μεγάλη είδηση, βέβαια, αναφέρθηκε νωρίτερα. Ο διάδοχος του Lodgy θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της Dacia. Η Renault, η οποία έχει εξαγοράσει την ρουμανική μάρκα από το 1999, αναμένεται να δώσει την τεχνογνωσία και το κινητήριο σύνολο του Renault Clio. Στο γαλλικό supermini ο βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων μαζί με άλλους δύο ηλεκτροκινητήρες έχουν συνολική ιπποδύναμη 140 άλογα. Πάντως, για να συμβαδίσει με το προφίλ της, η Dacia αναμένεται να χρησιμοποιήσει ένα λιγότερο περίπλοκο σύστημα για να μειώσει και το κόστος. Για παράδειγμα, η ανάκτηση ενέργειας ίσως δεν μπορεί να επιτευχθεί μέσω του φρεναρίσματος και της μείωσης ταχύτητας. Εκτός από το υβριδικό μοντέλο, βενζινοκινητήρες με σύνολο ισχύος μεταξύ 100 και 160 ίππων ίσως διατεθούν στην αφορά. Ο πιο ισχυρός κινητήρας θα μπορούσε να έχει ένα ενσωματωμένο σύστημα 12 volt. Όπως ισχύει και με το Sandero, το Lodgy δεν μπορούσε να έχει κινητήρα diesel.


 
Δεν γνωρίζουμε, προς το παρόν, την ονομασία που θα δοθεί. Το νέο μοντέλο της Dacia που θα ανοίξει τον δρόμο στην υβριδική κίνηση έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε παραγωγή το φθινόπωρο του 2021. Συνεπώς, αναμένουμε την επίσημη παρουσίασή του λίγο νωρίτερα.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις