Οι πρώτες καταχωρήσεις στο ημερολόγιο σημειώσεων, δείχνουν ότι η λειτουργία του συστήματος multimedia R-Link, χρειάζεται βελτίωση. Η κάπως συγκεχυμένη δομή του μενού, δημιουργεί απόγνωση στους συναδέλφους που οδηγούν το Renault για πρώτη φορά. «Η αλλαγή του φωτισμού περιβάλλοντος είναι ευκολότερη από την εναλλαγή μεταξύ πλοήγησης και αναζήτησης σταθμών», λέει ο συνάδελφος Martin Puthz. Η ραδιοφωνική λήψη, παρά την πλούσια κεραία οροφής, η οποία παρεμπιπτόντως πρέπει να ξεβιδωθεί πριν από κάθε πλύσιμο φέρνοντας έτσι στο μυαλό εποχές R 19, παραμένει μέτρια.
Σε λειτουργία FM ή DAB, οι σταθμοί δεν διατηρούνται ή δεν μπορούν να αναζητηθούν από την αρχή, με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να υπάρχει θόρυβος ή εγκατάλειψη μετά από μερικά δευτερόλεπτα. Η λήψη διακόπτεται επίσης πολύ συχνά από τη νευρική πλοήγηση, η οποία ακόμα και τη νύχτα στις πιο απομακρυσμένες περιοχές, ανακαλύπτει «κυκλοφοριακή συμφόρηση μπροστά» και αμέσως προτείνει εναλλακτικές διαδρομές με παρακάμψεις, στους επόμενους χωματόδρομους. Τουλάχιστον η σύνδεση Bluetooth και τηλεφώνου, λειτούργησε μέχρι το τέλος χωρίς προβλήματα. Οι μικρές λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά στη δοκιμή διαρκείας, σε ότι αφορά τη μακροπρόθεσμη ποιότητα και σε αυτές βασίστηκε το Renault ώστε να πετύχει μεγάλη βαθμολογία.
Copyright © 2024 - autoagora.gr