Ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης υποστηρίζουν πως, η Mitsubishi σχεδιάζει την αναβίωση του «επικού» Lancer Evolution, σκορπώντας ενθουσιασμό στο αγοραστικό κοινό του.
Δεν είναι πολύς ο καιρός πριν, που αναπολούσαμε την πιο καθαρόαιμη έκδοση της Mitsubishi, και το πόσο πολύ λείπουν τέτοιου είδους αυτοκίνητα από την καθημερινότητα μας. Όπως αναφέρουν μέσα της Ιαπωνίας, η Mitsubishi σχεδιάζει να συνεχίσει την παράδοση που έχει δημιουργήσει από το 1992, όταν και λάνσαρε την πρώτη γενιά του αυτοκινήτου. Παράλληλα υποστηρίζουν πως αυτό θα το κάνει προσφέροντας το μοντέλο τόσο ως τετράθυρο σεντάν, όσο και ως πεντάθυρο hatchback.
Οι λεπτομέρειες παραμένουν λιγοστές, αλλά λέγεται πως το νέο μοντέλο θα είναι συνέχεια του Lancer Evolution X που παράχθηκε μεταξύ του 2007 και του 2016 και θα μοιράζεται βασικά στοιχεία του συστήματος μετάδοσης κίνησης με το Renault Mégane RS της επόμενης γενιάς, έχοντας υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων, κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης (S-AWC).
Μάλιστα λέγεται πως ο παραπάνω κινητήρας μπορεί να ενισχυθεί μέσω ενός ήπια υβριδικού συστήματος 48 βολτ που αναπτύχθηκε για τη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi και φέρει τη συνολική ισχύ του μοντέλου πάνω από τους 340 ίππους. Η 11η γενιά του τετρακίνητου Lancer Evolution έχει σχεδιαστεί για να πατήσει στη πλατφόρμα CMF-C / D F4 που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi.
Το «απλό» Mitsubishi Lancer σταμάτησε να πωλείται διεθνώς από το 2017, ωστόσο παραμένει διαθέσιμο σε κάποιες ασιατικές αγορές, καθώς διατηρεί ακόμα τη δημοτικότητά του. Τέλος να σημειωθεί πως η αναβίωση του Evolution, είναι μέρος του σχεδίου του πρόεδρου της μάρκα Osamu Masuko, ο οποίος όντας 70 ετών αναμένεται πολύ σύντομα να παραδώσει τη θέση του στον επερχόμενο Διευθύνοντας Σύμβουλο, Takao Kato.