Η Nissan αναβάθμισε το Navara, χαρίζοντάς του δυναμική και επιβλητική παρουσία, μεγαλύτερο ωφέλιμο όγκο και βάρος, προηγμένα συστήματα ασφαλείας, ενώ παρουσίασε και νέα, κορυφαία εκτός δρόμου έκδοση.
Η Nissan παρουσίασε το νέο Navara που θα έρθει στην αγορά το 2021, το οποίο έχει αρκετές αναβαθμίσεις σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, ενώ θα υπάρξει και νέα έκδοση, που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας.
Το νέο Nissan Navara έχει φρεσκαριστεί αρκετά στο εξωτερικό του. Μπροστά υπάρχει η ανανεωμένη γρίλια, η οποία είναι ευμεγέθης, έχει έντονο και δυναμικό σχεδιασμό, ενώ το επάνω μέρος της αποτελεί κομμάτι του καπό και αναγράφει το όνομα του μοντέλου. Δυναμικά και μοντέρνα είναι και τα εμπρόσθια φανάρια, τα οποία είναι LED, και η καθοδική τους πορεία τονίζει την sport στάση που διαθέτει το pickup της Nissan.
Στον προφυλακτήρα βλέπουμε δύο γωνιώδεις λεπτομέρειες με εμφάνιση αεραγωγών δεξιά και αριστερά, που φιλοξενούν επιπλέον φώτα, ενώ το σχήμα του κεντρικού ανοίγματος χαμηλά μπροστά συνεχίζεται στο τελείωμα του προφυλακτήρα, το οποίο είναι από μαύρο πλαστικό και μοιάζει με χοντρό προστατευτικό.
Η επιβλητική παρουσία του Nissan Navara ενισχύεται με τα επανασχεδιασμένα μυώδη φτερά τόσο εμπρός όσο και πίσω. Τα οπίσθια φώτα έχουν φρεσκαριστεί και είναι επίσης LED τεχνολογίας και η πόρτα της καρότσας στο κάτω μέρος της έχει μία τραπεζοειδή εσοχή που αναφέρεται με χοντρή γραμματοσειρά το μοντέλο.
Τέλος, ο πίσω προφυλακτήρας έχει πλέον ενσωματωμένο σκαλοπάτι, για ευκολότερη πρόσβαση στην καρότσα.
Περνώντας στο εσωτερικό, το τιμόνι είναι νέο, τρίμπρατσο και έχει επάνω πλήκτρα προς διευκόλυνση του οδηγού, και στο ταμπλό υπάρχει η αναβαθμισμένη οθόνη του συστήματος infotainment.
Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει προς τον τομέα της ασφάλειας, αφού το νέο Nissan Navara διαθέτει την τεχνολογία Nissan Intelligent Mobility που περιλαμβάνει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, έξυπνη πέδηση εκτάκτου ανάγκης καθώς και το «Intelligent Around View Monitor», ένα σύστημα που χρησιμοποιεί 4 κάμερες και βοηθούν στο χειρισμό του pickup, ειδικά όταν ο οδηγός παρκάρει ή ρυμουλκεί κάτι.
Εκτός αυτού, το συγκεκριμένο σύστημα εμπλέκεται και όταν το αυτοκίνητο κινείται σε χαμηλή ταχύτητα στην επιλογή εκτός δρόμου και ελέγχει για τυχόν εμπόδια που βρίσκονται στο δρόμο.
Η Ιαπωνική εταιρεία έχει κάνει περαιτέρω βελτιώσεις στο νέο Navara, όσον αφορά τα μηχανικά μέρη. Πιο συγκεκριμένα, ο πίσω άξονας έχει ενισχυθεί και η καρότσα έχει μεγαλώσει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρουςκαι του όγκου του ωφέλιμου φορτίου. Επιπλέον, το νέο μοντέλο έχει μεγαλύτερη ευελιξία και το τιμόνι έχει καλύτερη επαναφορά στις χαμηλές ταχύτητες, χάρη στην ολοκαίνουρια κρεμαγιέρα που διαθέτει, η οποία έχει ως θετικό και τον μειωμένο θόρυβο στην καμπίνα αλλά και λιγότερους κραδασμούς στο τιμόνι.
Η Nissan θα προσφέρει το νέο Navara και στην νέα, κορυφαία έκδοση PRO-4X, η οποία απευθύνεται στους «λάτρεις της περιπέτειας και ταξιδιώτες που διψούν για μια απόδραση από την καθημερινότητά τους», όπως δήλωσε η εταιρεία, και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και roll bar στην καρότσα.
Όσον αφορά τους κινητήρες, εδώ δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή, επομένως θα συνεχίσει να υπάρχει ο τετρακύλινδρος twin turbo diesel 2300 κυβικών με απόδοση 190 ίππους και 450Nm ροπής, ενώ τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων είναι το εξάρι χειροκίνητο και το επτάρι αυτόματο.
Αναμένουμε την τιμή πώλησης που θα διατίθεται το νέο Nissan Navara στην αγορά.