autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το Opel Insignia γίνεται SUV το 2024

Το Opel Insignia γίνεται SUV το 2024

3/1/2022

Το Opel Insignia, με την έλευση της νέας του γενιάς το 2024, θα μεταμορφωθεί σε crossover/SUV, έχοντας μεγαλύτερους χώρους, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και θα μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με το επόμενο 3008.

To Opel Insignia έλαβε την τελευταία του ανανέωση πριν από σχεδόν δύο χρόνια, συνεχίζοντας ακάθεκτο τις πωλήσεις του σε Ευρώπη και Κίνα, αποτελώντας μια επιλογή στην κατηγορία των μεγάλων οικογενειακών σεντάν. Το μοντέλο θα συνεχίσει να πωλείται για τα επόμενα δύο ή τρία χρόνια σε αυτή την μορφή , αν αι ο βρετανικός τύπος κάνει λόγο πως το επόμενης γενιάς Insignia θα αλλάξει ριζικά. 

Πιο ευρύχωρο με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος 

Με βάση το AutoExpress, το επόμενο Insignia θα μεταμορφωθεί σε crossover, αφήνοντας στο παρελθόν την σεντάν κατηγορία, υιοθετώντας μάλιστα χαρακτηριστικά από πολυμορφικά μοντέλα. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως το νέο Insignia, θα προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες, με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και τον οδηγό να κάθεται πιο ψηλά, κάνοντας έτσι την οδήγηση μέσα στην πόλη ευκολότερη. 

Ήπια υβριδικό, Plug-in και αμιγώς ηλεκτρικό 

Το Insignia SUV θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την eMVP πλατφόρμα, στην οποία θα βασιστούν και τα επόμενα Peugeot 3008 και 5008. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε θα είναι πολύ πιθανό να δούμε το Insignia να λαμβάνει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με διαφορετικές επιλογές σε μπαταρία, ενώ η αυτονομία του θα μπορούσε να φτάσει ακόμη και τα 650 χιλιόμετρα. Η ισχύς του ηλεκτρικού Insignia θα ξεκινάει από 140 ίππους, με την κορυφαία έκδοση να αποδίδει 340 άλογα.  

Θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το νέο 3008

Η αρχιτεκτονική eMVP είναι μια εξελιγμένη έκδοση της EMP2 πλατφόρμας, γεγονός που θα επέτρεπε στην Opel να προσφέρει το νέο Insignia και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα δούμε αμιγώς βενζινοκίνητες ή πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αφού το πιθανότερο είναι πως αυτά θα χρησιμοποιηθούν για την υποστήριξη των Plug-in υβριδικών συστημάτων ή σε συνδυασμό με ήπια υβριδική τεχνολογία. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Το Insiginia που ξέραμε θα αποτελεί παρελθόν! 
Μεγαλύτερους χώρους και με ψηλή απόσταση από το έδαφος. 
Κοινό πάτωμα με του επόμενου Peugeot 3008. 
Με ήπιες υβριδικές, Plug-in και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. 
Θα καταφέρει να φέρει νέο αέρα στην κατηγορία; 

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε