Για την πρώτη εκτίμηση του εσωτερικού, η Opel μας διέθεσε την έκδοση GS Line. Το σπορ μοντέλο είναι μια μαύρη... κόλαση, με κόκκινες λωρίδες. Στο cockpit κυριαρχεί το σκληρό πλαστικό, ενώ κάτω από την οθόνη αφής περιμένουν οδηγό και συνοδηγό διακόπτες για τις σημαντικότερες λειτουργίες. Πάντως, η περιφερειακή ορατότητα και η επιβίβαση κάτω από τη χαμηλότερα τοποθετημένη οροφή, που βρίσκεται 5 cm πιο κάτω σε σχέση με του προκατόχου, είναι τομείς στους οποίους το νέο Corsa υστερεί.
Επίσης, επειδή οι άξονες του νέου μοντέλου απέχουν μεταξύ τους κατά 3 cm πιο πολύ σε σχέση με του παλιότερου, περιμέναμε στη δεύτερη σειρά θέσεων οι χώροι να είναι πλουσιότεροι. Όμως, τα γόνατά μας βυθίζονται στις παχιές πλάτες των μπροστινών καθισμάτων. Ο αναμενόμενα αυξημένος χώρος προκύπτει τελικά στο χώρο αποσκευών, ο οποίος έχει πλέον όγκο 309 λίτρων. Ωστόσο, θα θέλαμε να υφίσταται επίσης ο πρόσθετος χώρος κάτω από τη βάση του χώρου αποθήκευσης. Προφανώς, εδώ έγινε εξοικονόμηση...
Οι υπεύθυνοι του τμήματος εξέλιξης παραδέχονται ότι το Opel Corsa εξετάστηκε πριν από δύο χρόνια μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας, όταν ενεπλάκη η PSA. Παρόλ αυτά, το μικρό μοντέλο της Opel δείχνει σχεδιαστικά αρκετά ανεξάρτητο, αν και το φαρδύ μπροστινό καπό, όπως και το πίσω μέρος, παραπέμπουν στο στιλ του Astra. Ουσιαστικά, το μοναδικό, ευδιάκριτο, κοινό σημείο είναι το μπροστινό παρμπρίζ, που είναι ίδιο με αυτό του 208.
Τους κινητήρες τους γνωρίζουμε στο σύνολό τους από την Peugeot. Eνας 3κύλινδρος βενζίνης με 75, 100 και 130 PS και ένας 4κύλινδρος diesel 1,5 λίτρων με 102 PS, όλοι τους με την τελευταία τεχνολογία διαχείρισης καυσαερίων. Επίσης, χάρη στο μοντέρνο, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (για τους ισχυρότερους βενζινοκινητήρες), η Opel ξεχωρίζει αισθητά στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.
Προαιρετικός εξοπλισμός, που διέθετε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, όπως τα καθίσματα με λειτουργία μασάζ ή τα φώτα matrix σίγουρα δε θα παραγγέλνονται με μεγάλη συχνότητα. Σε κάθε περίπτωση, ο τιμοκατάλογος ξεκινά στη Γερμανία από τα 13.990 ευρώ. Το Opel Corsa GS Line του θέματός μας έχει τιμή εκκίνησης 23.340 ευρώ, ενώ επιπλέον κόστος υπάρχει για το μεταλλικό χρώμα και τη μαύρη οροφή. Ακριβό είναι, λέτε; Υπολογίστε ότι το ηλεκτροκίνητο Corsa θα κοστίζει στη Γερμανία από 29.900 ευρώ...
Συμπέρασμα
Η Opel κατάφερε να επαναφέρει το Corsa στο προσκήνιο, κάνοντάς το ανεξάρτητο και έχοντας κάποια απόσταση από το 208. Με περιορισμένο χώρο στο σαλόνι, αλλά σπορτίφ αξιώσεις, το μικρό Opel βάζει στο στόχαστρό του τα Ford Fiesta, SEAT Ibiza και MINI. Από το premium VW Polo απέχει όμως.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr