Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Εντυπωσιακό το μπροστινό μέρος. Το μπλε λογότυπο αποκαλύπτει την υβριδική φύση του μοντέλου.

Πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι και καλή θέση οδήγησης είναι φανερά από τα πρώτα μέτρα.

Η εντυπωσιακή εικόνα του εξωτερικού συνεχίζεται και στον εσωτερικό διάκοσμο.

Toyota C-HR 1.8 HSD 122 PS: «Όχι» στο Diesel, «Ναι» στο... υβρίδιο

Διαβάστηκε από 7093 αναγνώστες - 7/9/2018

Δεν διατίθεται καν ως diesel και εμείς δοκιμάζουμε την υβριδική του έκδοση. Ας μην τα ξαναλέμε, τα υβριδικά είναι το μέλλον και το C-HR ο καλύτερος εκπρόσωπος τους.

Πήραμε στα χέρια μας το εντυπωσιακό C-HR με τον 1.800άρη κινητήρα στην υβριδική του έκδοση, όπου και αποδίδει 122 ίππους λησμονώντας τι πάει να πει βενζινάδικο.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Φουτουριστικό και μοναδικό
Επιτέλους κάποιος που δεν ακολουθά την πεπατημένη και σπάει το στιλιστικό πρωτόκολλο. Η έντονα κεκλιμένη οροφή, τα μικρά πίσω παράθυρα, αλλά και οι κρυμμένες χειρολαβές, δημιουργούν μία εντυπωσιακή κουπέ αισθητική και κάνουν το C-HR απλά μοναδικό. Από μπροστά είναι ξεκάθαρα άγριο ενώ τα λεπτά φανάρια μαζί με τους εισαγωγείς αέρα, σε κοιτάνε στα μάτια και σε «ψαρώνουν». Έντονες γραμμές χαμηλά, φουσκώματα στους θόλους των τροχών και μεγάλα πλαϊνά επιφέρουν ένα άγριο αποτέλεσμα που σε προκαλεί να το δαμάσεις. Όσο για την πίσω όψη, θα αφήσουμε την εικόνα να μιλήσει από μόνη της.



Εσωτερικό-χώροι: Μοντέρνο μα σκοτεινό με high-tech ανέσεις
Η εντυπωσιακή εικόνα του εξωτερικού συνεχίζεται και στον εσωτερικό διάκοσμο. Λίγοι διακόπτες, ξεκάθαρη διάταξη και ένα ταμπλό ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό, κεντρίζουν τα πρώτα βλέμματα. Ποιοτικά, έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά μαλακά πλαστικά, με το φινίρισμα να κρίνεται εξαιρετικό, όπως και η συναρμογή. Premium αέρα δίνει η διακοσμητική μπλε γραμμή κατά μήκος του εσωτερικού που εντείνει το πλάτος. Μία οθόνη αφής στο κέντρο είναι ο πύργος ελέγχου και μία μικρότερη στον πίνακα οργάνων δίνει υβριδικές και όχι μόνο πληροφορίες. Στον τομέα των χώρων, εάν ξεπεράσουμε την κλειστοφοβική πίσω αίσθηση λόγω παραθύρων, άνετα θα ταξιδέψουν 4 άτομα με αρκετό χώρο για κεφάλια και πόδια, ενώ το πορτ-παγκάζ είναι στα 377 λτ. 



Κινητήρας-επιδόσεις: Εξαιρετικά οικονομικός με μέτριες επιδόσεις
Το όμορφο αμάξωμα κινεί ο 1.800άρης κινητήρας, που σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα εμφανίζει απόδοση 122 ίππων και 142 Nm ροπής. Μπορεί στο θέμα των επιδόσεων, να μην φτάνει τον 1.200άρη turbo, καταφέρνει όμως να κινηθεί με περίσσια άνεση έχοντας το αυτόματο κιβώτιο σύμμαχο σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Μάλιστα μέχρι κάποια χλμ. μπορείτε να κινείστε αποκλειστικά με ηλεκτρικά. Η εκπληκτική δουλειά στην οικονομία, αποτυπώνεται έμπρακτα στα νούμερα, όπου η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πραγματικότητα υπολογίστε περίπου στα 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι και πάλι εξαιρετικό.

Οδική συμπεριφορά: Απολαυστικό με sport βλέψεις
Ξεκινάμε από τα βασικά. Πολύ καλή θέση οδήγησης με άριστη εμπρός ορατότητα και κουπέ αίσθηση. Αμέσως μετά έρχεται η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, με ένα ήπιο βουητό να έρχεται μαζί με την χρήση αποκλειστικά του ηλεκτροκινητήρα. Από κει και πέρα όταν ανεβάσεις ρυθμούς ικανοποιείσαι από το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 122 άλογα είναι πολύ λίγα. Η ανάρτηση με τη σειρά της φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες τους δρόμου και δεν αφήνει το αμάξι να πάρει κλίσεις. Ωστόσο δείχνει να αντιδρά λίγο ξερά στις εγκάρσιες ανωμαλίες και ειδικότερα κατά τη φάση του φρεναρίσματος.



Συμπέρασμα
Ένα εκπληκτικά οικονομικό σύνολο, πλούσια συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και μία μοναδική φουτουριστική εμφάνιση, δένουν το τρίπτυχο του νέου C-HR. Με τιμή στα 24.870 ευρώ θεωρούμε ότι αξίζει το κάθε ευρώ!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις