Toyota: Το πιο πολύτιμο brand στον χώρο του αυτοκινήτου
22/10/2020
H Ιαπωνική βιομηχανία της Toyota κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία της, στην έκθεση της Best Inter Global Brands, για τα πολυτιμότερα brands σε όλο τον πλανήτη. Πόσο πίσω άφησε τον ανταγωνισμό της?
Μια ακόμα κορυφή κατέκτησε η Ιαπωνική βιομηχανία της Toyota, μετά και την ανακοίνωση της έκθεσης της Interbrand 2020 με τα πολυτιμότερα brands σε όλο τον κόσμο. Εκεί βρίσκουμε την κατάταξη με την αξία της κάθε μάρκας, βάση ανάλυσης τριών στοιχείων. Η ανάλυση της οικονομικής απόδοσης των εταιρειών, ο ρόλος που παίζει κάθε brand στην αγορά και η ανταγωνιστική της ισχύ, είναι τα βασικά σημεία ανάλυσης αυτής της έκθεσης.
Την υψηλότερη θέση από τις βιομηχανίες αυτοκινήτων, κατέκτησε η Toyota, που κατετάγει 7η στην γενική κατάταξη. Η δεύτερη βιομηχανία αυτοκινήτων ήταν η Mercedes-Benz, στην 8η, με τρίτη την BMW που στην γενική κατάταξη κατέκτησε την 11η θέση. Τέταρτη ήταν η Honda (20η θέση γενικής) και πέμπτη η Hyundai (36η γενικής).
Μέχρι και δύο χρόνια πριν, δεν είχε κάνει την εμφάνιση της η Tesla σε αυτή την έκθεση των 100 πιο πολύτιμων brand, αλλά είναι αξιοσημείωτο πως κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να φτάσει στην θέση 40 της γενικής και 6η της κατηγορίας της. Στους πρώτους 100 της γενικής κατάταξης βρέθηκαν και οι Ford (42η θέση), Audi (44η θέση), Volkswagen (47 θέση), Porsche (55 θέση), Nissan (59 θέση), Ferrari (79 θέση), Kia (86 θέση), Land Rover (93 θέση) και Mini (95 θέση).
Αξίζει να αναφέρουμε πως την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης στην έκθεση Best Inter Global Brands, κατέκτησε η Apple με δεύτερη την Amazon και τρίτη την Microsoft.