autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

VW Golf 1,0 TSI 110 PS DSG

26/5/2017

Ο πρωταγωνιστής - Το ανανεωμένο VW Golf έρχεται βελτιωμένο σε πολλά σημεία θέτοντας έτσι τα όρια στη μικρομεσαία κατηγορία.

Οπλισμένο με όλα τα νέα καλούδια με τα οποία διαθέτει η VW στη φαρέτρα της, το νέο Golf στοχεύει στο να γίνει το επίκεντρο στην μικρομεσαία κατηγορία. Από πλευράς εμφάνισης το update του δεν κρύβει εκπλήξεις, αλλά φαίνεται αισθητά πιο φρέσκο. Συγκεκριμένα, τα φώτα με νέα υπογραφή από τα φώτα ημέρας LED εμπρός και πλήρως LED πίσω σε όλες τις εκδόσεις ίσως δεν γίνουν αμέσως αντιληπτά από όλους σε αντίθεση με τους προφυλακτήρες οι οποίοι είναι ξανασχεδιασμένοι και στα δύο άκρα και δείχνουν πιο επιθετικοί. 

Εσωτερικό: Έξυπνο και digital 
Η έμφαση που δίνει η VW στην ψηφιοποίηση όλων των μέσων «επικοινωνίας» ανάμεσα σε όχημα και χειριστή είναι το στοιχείο που δίνει τον τόνο συνολικά για το εσωτερικό του ανανεωμένου Golf. Αυτή η επιλογή συμπαρασύρει όλη την αισθητική του μικρομεσαίου VW χωρίς να του αλλάζει ούτε ένα χιλιοστό από τη δομή του ταμπλό του. Από πλευράς ποιότητας το επίπεδο είναι πολύ υψηλό, με ακριβό, πολυτελές πλαστικό, φιλικό στην αφή αλλά και στην όψη, να ντύνει όλη την ούτως ή άλλως στιβαρή δομή από κάτω. 
 
Κινητήρας: Μια εικόνα, 1.000 κυβικά! 
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.000άρης TSI των 115 ίππων και 200 Nm ροπής. Αυτός έχει γραμμική και ήρεμη λειτουργία παρότι 3κύλνδρος και μικρού κυβισμού. Η πίεση ακόμα και πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. έχει να δώσει πράγματα στον οδηγό, ενώ και κάτω από το «ψυχολογικό όριο» των 2.000 σ.α.λ. το μοτέρ έχει αρκετή ζωή μέσα του. Πολύ καλές κρίνονται επίσης οι επιδόσεις, ενώ η κατανάλωση (στα 6,6 λτ./100 χλμ. μετρημένη από εμάς) τοποθετεί το Golf στην καλή πλευρά του πίνακα της κατηγορίας και σε αρκετά διακεκριμένη θέση. 
 
Οδηγώντας: Με premium στοιχεία
Όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, το πιο χτυπητό νέο στοιχείο, είναι η βελτίωση της ποιότητας κύλισης σε βαθμό που το Golf μοιάζει να πιέζει πια τα όρια της κατηγορίας του προς τα πάνω. Ο δρόμος κάτω από τα 17άρια ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής ακούγεται ελάχιστα ή και καθόλου αν βοηθάει κι ο δρόμος, ενώ ακόμα και πάνω από κακή άσφαλτο ελάχιστα είναι τα βουητά που θα διεισδύσουν στο σαλόνι. Οι κλίσεις παραμένουν συγκρατημένες το τιμόνι έχει την γνωστή ελαφριά αίσθηση, αλλά όσο ο ρυθμός της κίνησης εντείνεται αποδεικνύεται ικανοποιητικό. Τα φρένα παραμένουν κορυφαία, με καλή αίσθηση και χωρίς σημάδια κόπωσης. 
 
Συμπέρασμα
Το ανανεωμένο VW Golf ανεβάζει κι άλλο τον πήχη και πλησιάζει προς την premium κατηγορία. Έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης, πολύ ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος, σύγχρονους κινητήρες και όλα τα απαραίτητα ψηφιακά εφόδια ώστε να πρωταγωνιστήσει και πάλι στην κατηγορία.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις