SUV ή off-roader; Πόσο Vitara έχει απομείνει στο Suzuki Vitara;
Το βάλανε σε πίστα off-road οι Γερμανοί!
Μπορεί το όνομα να παραμένει ίδιο, αλλά το τωρινό Vitara δεν έχει τεχνικά καμία σχέση με το πρώτο, το ορθόδοξο Vitara (1988-1998), το οποίο ήταν ένα πιο «καθαρόαιμο» εκτός δρόμου όχημα χάρη στη σκληροπυρηνική τετρακίνηση και του κιβωτίου ταχυτήτων που διέθετε αργά, ούτε ακόμη με τον προκάτοχο του, το Grand Vitara (1998-2015), που κι αυτό ήταν ένα πραγματικό εκτός δρόμου αυτοκίνητο, αφού στο DNA του είχε αρκετά σκληροτράχηλα στοιχεία. Όπως θα δείτε και παρακάτω, η γερμανική AutoΒild επιβεβαιώνει και συμφωνεί απόλυτα με όλα τα συμπεράσματα μας που πρώτοι εμείς έχουν αναδείξει, όπως ότι το Vitara έχει το όνομα, αλλά το Duster την χάρη, ότι κάτι έχει πάει λάθος σε σχέση με το παλιό μοντέλο και ότι έχει κόκκινα σημεία που δεν σας τα έχουν πει.
Πιο «μαλακό» από ποτέ!
Το σημερινό Vitara θα κάνει την εμφάνιση του για πρώτη φορά το 2015, με την Suzuki να κονταίνει κατά δέκα εκατοστά το πάτωμα του ήδη τότε υπάρχοντος S-Cross, να τοποθετεί από πάνω του ένα πιο κοντό (4,17 μ.) και ψηλό (1,60 μ.) αμάξωμα και να προσφέρει την τετρακίνηση προαιρετικά. Ο εκσυγχρονισμός του μοντέλου συνεχίζεται σε τρία στάδια, αρχικά με τη facelift έκδοση και την κατάργηση του diesel κινητήρα το 2018, στη συνέχεια το 2020 με την εμφάνιση του ήπια υβριδικού 1,4 λίτρων Boosterjet κινητήρα 129 ίππων (τον οποίο φοράει το αυτοκίνητο δοκιμής μας) και τέλος το 2022 με το πλήρες υβριδικό σύνολο 1.5 Dualjet των 116 ίππων.
Το Suzuki Vitara λοιπόν έχει αφήσει πίσω του τον αμιγώς σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του και έχει ακολουθήσει την τάση της εποχής που θέλει πιο ευκολοδήγητα SUV ακόμα και στην έκδοση 4x4 AllGrip, όπου όπως φανερώνει το όνομά της έρχεται με τετρακίνηση αλλά επιλεκτική. Ουσιαστικά «δουλεύει» κατά κύριο σαν ένα μπροστοκίνητο αυτοκίνητο, με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη να θέτει σε λειτουργία τους πίσω τροχούς όταν οι μπροστινοί αρχίζουν να γλιστράνε ή πατηθεί τέρμα το γκάζι.
Το θετικό με τη συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ότι επεμβαίνει χωρίς να πρέπει να παρέμβει ο οδηγός και βελτιώνει σημαντικά στη σταθερότητα και την πρόσφυση, κάνοντας μας ώρες-ώρες να μην νοσταλγούμε την πραγματικά άγαρμπη, δεσμευτική τετρακίνηση του πρώτου Vitara, που ήταν καλή μόνο για οδήγηση εκτός δρόμου.
Σελ. 2 | Μικρή απόσταση από το έδαφος και μακρύς μπροστινός πρόβολος |
Σελ. 3 | Τα κατάφερε υπό προϋποθέσεις |
Σχολιάστε |