VW Golf 1,0 TSI 115 PS BlueMotion DSG7
13/1/2016
Το VW Golf εξοπλίζεται με τον νέο 1000άρι κινητήρα των 115 ίππων και στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων, προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευκολία και άνεση.
Το VW Golf από το 1974 που παρουσιάστηκε πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις και στην ζωή μας. Σήμερα, στην 7η γενιά του, εξοπλίζεται με τον 1000άρη TSI κινητήρα των 115 ίππων, το οποίο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων, γίνεται το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας με αυτόματο κιβώτιο και εκπομπές ρύπων κάτω από 100 γρ. CO2/χλμ.
Σχεδίαση
Η έκδοση BlueMotion της δοκιμής μας διαφέρει από τις υπόλοιπες μέσω συγκεκριμένων αισθητικών επεμβάσεων που αποκαλύπτουν τον «πράσινο» χαρακτήρα του. Πιο συγκεκριμένα, μπροστά υπάρχει μάσκα κλειστού τύπου για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, πίσω διαθέτει επανασχεδιασμένη αεροτομή, ενώ χαμηλότερη κατά 15 χλστ. είναι και η απόσταση από το έδαφος. Οι επεμβάσεις αυτές, εκτός από το αισθητικό αποτέλεσμα αλλάζουν και τον αεροδυναμικό συντελεστή, που μειώνεται στο cd: 0,28 από cd:0,29.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό είναι επενδεδυμένο με μαλακά και άκρως ποιοτικά υλικά, αλλά και με εξαιρετικά προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή καθώς τριγμοί δεν ακούγονται από πουθενά. Αισθητικά, η καμπίνα έχει λιτές γραμμές, αλλά και κάποια μοντέρνα στοιχεία όπως η κεντρική οθόνη αφής και το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Εξαιρετική είναι η εργονομία και η πρακτικότητα, ενώ αναφορικά με τους χώρους, το Golf είναι πολύ άνετο για τέσσερις επιβάτες, και ο χώρος αποσκευών των 380 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας.
Κινητήρας
Ο νέος 1.000άρης, 3κύλινδρος, τούρμπο βενζινοκινητήρας της Volkswagen αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη έχει πολιτισμένη λειτουργία, δεν ενοχλεί με κραδασμούς και έχει ικανά αποθέματα ροπής από χαμηλά. Συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων, τόσο στην κίνηση στην πόλη, όσο και στα ταξίδια, όπου το Golf διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που διαθέτει. Η μέση κατανάλωση είναι σύμφωνα με την VW 4,3 λτ./100 χλμ. και η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας ήταν 6,1 λτ./100 χλμ. Στα πολύ θετικά είναι οι χαμηλές εκπομπές CO2, μόλις 99 γρ./χλμ.
Οδηγώντας
Αν δεν σου πουν ότι οδηγείς έναν 1000άρη κινητήρα, δύσκολα θα το καταλάβεις. Οι κραδασμοί από τον 3κύλινδρο κινητήρα είναι ελάχιστοι ενώ και η ιπποδύναμη είναι επαρκής. Επιπλέον, το Golf της δοκιμής μας ξεχωρίζει και για την άνεση και την ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο. Στην ευθεία ταξιδεύει σταθερά, ήσυχα και αποπνέει ασφάλεια στον οδηγό του. Στις στροφές, η σταθερότητα είναι και πάλι χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο σε πολύ οριακές καταστάσεις και να ελέγχεται εύκολα μέσω του γρήγορου και με καλή αίσθηση ηλεκτρικού τιμονιού.
Συμπέρασμα
Η ευκολία στην καθημερινή χρήση αποθεώνεται στην αυτόματη έκδοση του VW Golf με τον 1,0 TSI των 115 ίππων. Μπορεί η τιμή του να ξεπερνά τις 20.000 ευρώ (20.490 ευρώ για την ακρίβεια) αλλά διαθέτει πλήρη εξοπλισμό και ποιοτικά τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας.