Η ακραία έκδοση του ID.3! Η VW δημιούργησε το concept ID.X, που έχει 2 ηλεκτρικά μοτέρ, 333 ίππους και drift mode. Θα είναι αυτό το Golf R του μέλλοντος;
Η VW μελετά ένα πιθανό ηλεκτρικό hot-hatch, και δημιούργησε το concept ID.X, το οποίο δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι μία sport έκδοση του ID.3.
Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο LinkedIn από τον CEO του τμήματος Volkswagen Passenger Cars, Ralf Brandstätter, και είναι τετρακίνητο, αφού διαθέτει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα εμπρός, ενώ παράλληλα έχουν χρησιμοποιηθεί εξαρτήματα από το ID.4 GTX. Tο μοντέλο είναι ισχυρότερο από το Golf R των 320PS, αφού η συνδυαστική ιπποδύναμη και των 2 μοτέρ είναι 333 ίπποι και είναι ικανή να επιταχύνει το ID.X από στάση στα 100 km/h μέσα σε 5,3 δευτερόλεπτα.
Η μηχανικοί της VW δεν αρκέστηκαν μόνο στην προσθήκη 2ου κινητήρα, αλλά παράλληλα αφαίρεσαν και βάρος, και πλέον το μοντέλο είναι 200kg ελαφρύτερο από το ID.3 παραγωγής. Σύμφωνα με τον κ. Brandstätter, το πειραματικό ID.X διαθέτει Drift Mode. Παράλληλα, η ανάρτηση είναι χαμηλότερη, ενώ ελαστικά χαμηλού προφίλ «αγκαλιάζουν» τις μεγαλύτερες ζάντες.
Ο sport χαρακτήρας του αυτοκινήτου τονίζεται από «πινελιές» σε έντονο neon χρώμα τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Πιο συγκεκριμένα, η συγκεκριμένη απόχρωση κοσμεί τις κολώνες και το εσωτερικό των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, η εικόνα συμπληρώνεται με neon ρίγες χαμηλά στις πόρτες και τον πίσω προφυλακτήρα. Περνώντας στην καμπίνα του ID.X, το τιμόνι, τα καθίσματα και το ταμπλό έχουν λεπτομέρειες στο ίδιο χρώμα.
Το VW ID.X θα παραμείνει concept car και δεν θα παραχθεί μαζικά. Παρόλα αυτά, ο CEO της εταιρείας δήλωσε πως «θα χρησιμοποιηθούν αρκετές ιδέες» σε μελλοντικά οχήματα.
Δεν γνωρίζουμε επίσημα αν θα παρουσιαστεί τετρακίνητη έκδοση του ID.3 με διπλό κινητήρα, η οποία θα είναι αντίστοιχη του Golf R, αλλά κρίνοντας από το ID.X, αυτό είναι πιθανό.