Kάθε διάθεση να «ηλεκτρίσει» την γκάμα της δείχνει η Peugeot, όμως η γαλλική μάρκα δεν θα λανσάρει νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αλλά θα επενδύσει μόνο σε ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στην γκάμα της.
Πληροφορίες για το τι πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον από την Peugeot γύρω από το θέμα της ηλεκτροκίνησης αποκάλυψε το υψηλόβαθμο στέλεχος της γαλλικής μάρκας, κ. Jean-Philippe Imparato.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει, η φίρμα δεν χρειάζεται να λανσάρει νέα ηλεκτρικά μοντέλα που δεν θα βασίζονται πάνω στα ήδη υπάρχοντα και είναι πεπεισμένη ότι θα μπορεί να ανταποκριθεί στα νέο όρια εκπομπών C02 που τίθενται σταδιακά από την Ε.Ε. H Peugeot θεωρεί δηλαδή ότι θα μπορεί να ανταποκριθεί στα καινούρια δεδομένα με την παρούσα γκάμα μηχανικών συνόλων που διαθέτει, χωρίς κάποια παραπάνω επένδυση στον χώρο της ηλεκτροκίνησης.
Η απόφαση της Peugeot έρχεται σε αντίθεση με την στρατηγική που έχουν χαράξει μάρκες όπως η Mercedes, η BMW και η VW που έχουν ανακοινώσει ότι θα λανσάρουν ολοκαίνουρια ηλεκτρικά μοντέλα με πλήρως διαφορετική σχεδίαση και αρχιτεκτονική από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της γκάμας τους.
Τα ακριβή λόγια του Ιmparato ήταν: «Θέλω να είναι η Peugeot ηγέτης στην ηλεκτροκίνηση, οπότε, μέχρι το 2019, το 8% της γκάμας μοντέλων θα ηλεκτριστεί. Μέχρι το 2020, το ποσοστό θα φτάσει το 50%. Η ηλεκτρική μετάβαση για τη Peugeot δεν θα γίνει στο μέλλον, γίνεται τώρα. Μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, πιστεύω ότι είναι σωστό να παράγουμε ένα ειδικό ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά τα αμέσως επόμενα χρόνια θα υπάρξει και μια συγκεκριμένη πλατφόρμα, για να μας βοηθήσει να εξασφαλίσουμε μέγιστη κάλυψη όλων των αγορών.»
Ο ίδιος συνέχισε: «Θέλω επίσης να δημιουργήσω ένα πλήρες «οικοσύστημα» υπηρεσιών για την ηλεκτροκίνηση. Εάν θέλετε να πάτε διακοπές ή να διανύσετε 800 χλμ, πρέπει να έχετε μια λύση κινητικότητας για να ολοκληρώσετε το «οικοσύστημα, χρησιμοποιώντας περισσότερα από ένα αυτοκίνητα».