Καμία απολύτως βιασύνη να κάνει τα μοντέλα της αμιγώς ηλεκτρικά δεν δείχνει η BMW. Διαβάστε τι είπε το υψηλόβαθμο στέλεχος της μάρκας, Klaus Frohlich.
Η BMW είναι μια από τις μάρκες που πρωτοπορούν διαχρονικά σε ό,τι αφορά τα νέα μονοπάτια που καλούνται να ακολουθήσουν οι εταιρείες λόγω της γρήγορης εξέλιξης της τεχνολογίας. Ωστόσο, είναι γεγονός πως στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, αν και οι Bαυαροί έχουν κάνει σημαντική πρόοδο, η μάρκα πιστεύει πως η μετάβαση στα ηλεκτρικά μοντέλα πρέπει να γίνει πιο σταδιακά και μεθοδικά.
Ο επικεφαλής Ανάπτυξης της ΒΜW, κ. Klaus Frohlich δήλωσε πως οι προσδοκίες που έχουμε από την ηλεκτροκίνηση είναι υπερβολικές σε ό,τι αφορά το μικρό κόστος συντήρησης και κατασκευής ενώ τόνισε πως η μάρκα θα συνεχίσει να επενδύει στα μοτέρ εσωτερικής καύσης για πολλά ακόμη χρόνια. Τα ακριβή του λόγια ήταν: «Ένα πολύ αισιόδοξο σενάριο αναφέρει ότι το 30% των μοντέλων μας θα είναι πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in. Αυτό σημαίνει πως περίπου το 85% της γκάμα το 2030 θα έχει σίγουρα κάποιο μοτέρ εσωτερικής καύσης. Η συζήτηση γύρω από την ηλεκτροκίνηση είναι λίγο χωρίς λογική. Είμαστε προετοιμασμένοι και έχουμε ήδη αποκτήσει τις απαραίτητες πρώτες ύλες για κάθε ενδεχόμενο και είμαστε έτοιμοι. Ωστόσο, στα περισσότερα σημεία του κόσμου, όπως η Ρωσία και η Αυστραλία, θα έχουν αυτοκίνητα με κινητήρες για πολύ καιρό ακόμη».
Πληροφορίες αναφέρουν πάντως πως η BMW, επειδή ακριβώς αναγνωρίζει πως η μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ίσως επιφέρει εκπλήξεις, έχει καταστρώσει ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο, έτσι ώστε να μην αντιμετωπίσει στο μέλλον δυσκολίες, αν τα πράγματα «δυσκολέψουν». Από ό,τι μαθαίνουμε δηλαδή, πρώτη προτεραιότητα της μάρκας είναι να κατασκευάσει μια πλατφόρμα που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πλήθος μοντέλων ανεξάρτητα από το κινητήριο σύνολο με το οποίο θα εξοπλίζονται. Στόχος δύσκολος αλλά σίγουρα ασφαλής για το μέλλον της βαυαρικής μάρκας.