10 μεταχειρισμένα με λιγότερα από 10.000 ευρώ
Με budget που δεν ξεπερνά τα 10 χιλιάρικα παίρνεις:
i10 ή smart fortwo για να «αλωνίζεις» την πόλη.
Fiesta, Corsa, 208 ή Yaris βενζίνη ή diesel-ακια (που δεν βγαίνουν και καινούργια).
Leon, C4 ή A3, για να χωράει και η οικογένεια!
Μέχρι και τετρακίνητο CR-V, για να πηγαίνεις και στο χώμα!
Τι παίρνεις με budget που δεν ξεπερνά τα 10 χιλιάρικα;
Με τις τιμές των υλικών αγαθών να αυξάνονται συνεχώς, με ένα budget μέχρι 10.000 ευρώ δεν μπορούμε να αγοράσουμε καινούργιο αυτοκίνητο, κάνοντας την αγορά μεταχειρισμένου μονόδρομο. Το συγκεκριμένο ποσό φτάνει και περισσεύει για την απόκτηση ενός μοντέλου, με τις επιλογές να είναι πραγματικά αμέτρητες, αφού υπάρχουν αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας, χρονολογίας και «χαρακτήρα», το καθένα έτοιμο να καλύψει τις ανάγκες ενός διαφορετικού φάσματος αγοραστών.
Κάνουμε έρευνα αγοράς και σας παρουσιάζουμε 10 μεταχειρισμένα μοντέλα που μπορεί κανείς να αγοράσει με 10.000 ευρώ και λιγότερα. Ας τα δούμε αναλυτικά!
Αγοράζεις Hyundai i10 ή smart fortwo για να «αλωνίζεις» την πόλη
Tο Hyundai i10 εμφανίστηκε το 2007 ως ο αντικαταστάτης του άκρως δημοφιλούς Atos και συνέχισε να πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις της κατηγορίας του. Η δεύτερη γενιά του μοντέλου ήταν σε παραγωγή από το 2013 μέχρι το 2019 και διακρίνεται για τη μεγάλη ευρυχωρία που έρχεται σε συνδυασμό με τις «μαζεμένες» διαστάσεις.
Στον μικρό Κορεάτη θα χωρέσουν άνετα 4 ενήλικες επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 252 λίτρα.Το smart fortwo αποτελεί την ιδανική επιλογή για να ελίσσεται κάποιος στην αστική «ζούγκλα». Το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του το 1998 και η δεύτερη γενιά του μοντέλου κυκλοφόρησε από το 2007 μέχρι το 2014.
Αποκλειστικά διθέσιο, το smart fortwo θα φιλοξενήσει με άνεση 2 ψηλούς ενήλικες, με το πορτ-μπαγκάζ των 220 λίτρων να είναι αρκετό για την καθημερινότητα.
Βρίσκεις Ford Fiesta, Opel Corsa, Peugeot 208 ή Toyota Yaris σε βενζίνη ή diesel
Η προτελευταία γενιά του Ford Fiesta έκανε την εμφάνισή της το 2008 και ανανεώθηκε το 2012, ενώ σταμάτησε να παράγεται το 2017. Το μικρό με σήμα το «Μπλε Οβάλ» έχει γίνει γνωστό για τον fun to drive και σπορτίφ χαρακτήρα του, ενώ όσον αφορά στους χώρους, αυτοί είναι αρκετοί για 4 ενήλικες. Το πορτ-μπαγκάζ χωράει 290 λίτρα για τις αποσκευές τους.
Το Opel Corsa της προηγούμενης γενιάς κυκλοφόρησε από το 2014 έως το 2019. Ο σχεδιασμός του παραμένει ακόμα μοντέρνος, χωρίς να δείχνει ότι το μοντέλο άγγιξε την δεκαετία. Η συγκεκριμένη γενιά του Corsa η πρώτη που είχε μαλακές επενδύσεις στο εσωτερικό, ενώ με το αυτοκίνητο θα ταξιδέψουν με άνεση 4 ενήλικες, με το πορτ-μπαγκάζ να έχει ωφέλιμο όγκο 285 λίτρα.
Το Peugeot 208 παρουσιάστηκε το 2012, με την πρώτη γενιά του μοντέλου να είναι σε παραγωγή μεχρι το 2019. Το αυτοκίνητο έχει όμορφο σχεδιασμό τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό του. Η ευρυχωρία του 208 είναι καλή για 4 ενήλικες, με τα εμπρόσθια καθίσματα να είναι ιδιαίτερα άνετα. Όπως και στο Opel Corsa, έτσι και στο 208 ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 285 λίτρα.
Από την πρώτη γενιά του Toyota Yaris μέχρι και την τελευταία, το ιαπωνικό μικρό είναι ιδιαίτερα δημοφιλές. Η τρίτη γενιά του μοντέλου, που κυκλοφόρησε από το 2012 μέχρι το 2020, έχει ποιοτικό εσωτερικό με συνδυασμό μαλακών και σκληρών επενδύσεων.
Στο πίσω κάθισμα θα μπορέσουν να φιλοξενηθούν ακόμα και 3 ενήλικες επιβάτες, με τις θέσεις για μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας να είναι αρκετές και το πορτ-μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 286 λίτρα.
Αγοράζεις Audi A3, Citroen C4 ή Seat Leon, για να χωράει και η οικογένεια
Το Audi A3 είναι το premium μικρομεσαίο του ομίλου VW, με τη δεύτερη γενιά να βρίσκεται σε παραγωγή από το 2003 μέχρι το 2013. Το ποιοτικό εσωτερικό, η δυναμική εμφάνιση και η υψηλή ποιότητα κύλισης που είναι αντίστοιχη μοντέλων μεγαλύτερης κατηγορίας καθιστά το A3 δημοφιλές μέχρι και σήμερα.
Η καμπίνα είναι ευρύχωρη και καθιστά το A3 ικανό να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ η 5θυρη έκδοση που ονομάζεται Sportback είναι κατά 8 εκατοστά μακρύτερη, έχει παραπάνω «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών και διαθέτει πορτ-μπαγκάζ 370 λίτρων.
Η δεύτερη γενιά του Citroen C4 έκανε το ντεμπούτο της το 2010 και βρισκόταν σε παραγωγή μέχρι το 2018. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου είναι λιγότερο ριζοσπαστικός σε σχέση με αυτόν της πρώτης γενιάς, ούτως ώστε να έχει απήχηση σε μεγαλύτερο εύρος αγοραστών.
Το C4 της δεύτερης γενιάς διακρίνεται για την άνεση που παρέχει στους επιβάτες, μέσω της ρύθμισης της ανάρτησης, αλλά και για τους μπόλικους χώρους για μια οικογένεια. Ευρύχωρο είναι και το πορτ-μπαγκάζ με ωφέλιμο όγκο 380 λίτρα, ή 408 στην περίπτωση που το όχημα εφοδιάζεται με ρεζέρβα ανάγκης.
6 χρόνια μετά το λανσάρισμα του πρώτου Leon, η Seat παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του μοντέλου, η οποία ξεχωρίζει μέχρι και σήμερα για το καμπύλο design της, με στοιχεία όπως οι κάθετοι υαλοκαθαριστήρες να αυξάνουν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Ο σχεδιασμός του εσωτερικού ακολουθεί τον σπορτίφ «χαρακτήρα» του εξωτερικού, ενώ η ευρυχωρία είναι μεγάλη, ένα στοιχείο που είναι σήμα κατατεθέν όλων των γενιών του Leon, από την πρώτη μέχρι και την τρέχουσα. Το πίσω κάθισμα είναι χαμηλό, αυξάνοντας με έξυπνο τρόπο τον «αέρα» για τα κεφάλια των ενηλίκων, και ο χώρος αποσκευών μετρά 341 λίτρα.
Παίρνεις μέχρι και τετρακίνητο CR-V, για να πηγαίνεις και στο χώμα!
Το Honda CR-V της τρίτης γενιάς παρουσιάστηκε το 2006 και απέκτησε ένα πιο πολυτελές «πρόσωπο», ανταλλάσσοντας ένα μέρος από τον εκτός δρόμου «χαρακτήρα» του παρελθόντος. Παρόλα αυτά η ύπαρξη τετρακίνησης και η απόσταση από το έδαφος σημαίνει πως το ιαπωνικό SUV εξακολουθεί να είναι ικανό να πατήσει άφοβα τις ρόδες στου στο χώμα, σε ήπιες εκτός δρόμου εξορμήσεις.
Στον τομέα των χώρων, στο πίσω κάθισμα του CR-V θα ταξιδέψουν με άνεση 3 ενήλικες επιβάτες, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν προς τα εμπρός ο οδηγός και ο συνοδηγός. Το πορτ-μπαγκάζ είναι εξίσου ευρύχωρο, με ωφέλιμο όγκο 524 λίτρα.
Sponsored by bitros.com
Σχολιάστε |