autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Nissan X-Trail 2007-2013
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Nissan X-Trail 2007-2013

20/11/2024

Οι κινητήρες δεν βγάζουν ζημιές και είναι αξιόπιστοι.
Οι πιο συνηθισμένες φθορές που θα βρείτε είναι στα φρένα.
Το εσωτερικό διατηρείται σε καλή κατάσταση, αλλά ακούγονται τριγμοί από την ηλιοροφή.
Έχει ευρύχωρη καμπίνα, πορτ-μπαγκάζ 603 λτ, βγαίνει και τετρακίνητο.

Οι κινητήρες δεν βγάζουν ζημιές και είναι αξιόπιστοι

Το Nissan X-Trail είναι ο εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας στην κατηγορία των μεσαίων SUV, και πλέον βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του. Το μοντέλο της δεύτερης γενιάς ήταν σε παραγωγή από το 2007 έως το 2013, και πλέον είναι διαθέσιμο με τιμές που ξεκινούν από 5.000 ευρώ. Πόσο καλό είναι ως μεταχειρισμένο όμως, τώρα που τα πιο παλιά μοντέλα έχουν ξεπεράσει τη 15ετία;
Για να το ανακαλύψουμε, δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Nissan X-Trail με πετρελαιοκινητήρα 173 ίππων και κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Το μοτέρ του X-Trail που έχουμε στη διάθεσή μας είναι το δίλιτρο dCi, το οποίο προσφέρεται και σε πιο «ήπια» έκδοση με 155 άλογα, ενώ στη γκάμα βρίσκεται και ένας βενζινοκινητήρας, επίσης 2 λίτρων, με 141 άλογα.

Τα μηχανικά σύνολα του Nissan X-Trail 2007-2013 είναι απροβλημάτιστα, μιας και δεν υπάρχουν εκτεταμένες αναφορές για βλάβες και ζημιές. Κατά τη διάρκεια της οδήγησης δεν παρατηρήθηκαν δυσλειτουργίες και κομπιάσματα, ούτε τριγμοί από το σύστημα ανάρτησης και το τιμόνι.
Η επιλογή της τετρακίνησης γίνεται μέσω ενός κουμπιού. Στις δύσκολες καταστάσεις έρχεται να βοηθήσει το σύστημα εκκίνησης σε ανηφόρα και καθόδου στην κατηφόρα, το οποίο είναι χρήσιμο σε ιδιαίτερα απότομες κλίσεις σε εκτός δρόμου «περιπέτειες».

Οι πιο συνηθισμένες φθορές που θα βρείτε είναι στα φρένα

Το αυξημένο βάρος των SUV επιβαρύνει συνήθως το σύστημα πέδησης. Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση του Nissan X-Trail 2007-2013, μιας και οι πιο συνηθισμένες φθορές που αναμένεται να βρείτε κατά τον έλεγχο ενός μεταχειρισμένου μοντέλου είναι στους δίσκους των φρένων, ειδικά στην περίπτωση όπου οι προηγούμενοι κάτοχοι κινούνταν αρκετά σβέλτα.

Η ανάρτηση απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου. Η ρύθμιση της ανάρτησης του μοντέλου εστιάζει περισσότερο στην άνεση, επομένως σε ασφάλτινες διαδρομές υπό πίεση θα εμφανιστούν κλίσεις, οι οποίες όμως δεν θα προβληματίσουν τον οδηγό και τους επιβάτες. Ούτως ή άλλως, στο Nissan X-Trail ταιριάζει ένα πιο χαλαρό στυλ οδήγησης.

Το εσωτερικό διατηρείται σε καλή κατάσταση, αλλά ακούγονται τριγμοί από την ηλιοροφή

Τα πιο παλιά από τα Nissan X-Trail δεύτερης γενιάς έχουν ήδη συμπληρώσει 17 χρόνια στο δρόμο. Παρόλα αυτά, δεν δημιουργούνται πρόωρες φθορές στην καμπίνα, αποδεικνύοντας πως τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι υψηλής ποιότητας και αντοχής.
Το μόνο που μπορεί να ενοχλήσει είναι τριγμοί από την ηλιοροφή. Πέραν αυτού, οι επενδύσεις στην καμπίνα και στα καθίσματα βρίσκονται σε καλή κατάσταση.

Έχει ευρύχωρη καμπίνα, πορτ-μπαγκάζ 603 λτ, είναι τετρακίνητο

Στο Nissan X-Trail 2007-2013 θα ταξιδέψουν με μεγάλη άνεση 5 ενήλικες επιβάτες, με το χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω να είναι αρκετός. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 603 λίτρα, δηλαδή χωράει 6 βαλίτσες μεγάλου μεγέθους, καθιστώντας το ιαπωνικό SUV ικανό να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Το μοντέλο διαθέτει ηλεκτρονική τετρακίνηση, η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα ή κατά το δοκούν, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη. Επιπλέον, είναι δυνατό το «κλείδωμα» της μετάδοσης σε όλους τους τροχούς με ποσοστό 50:50 εμπρός:πίσω, το οποίο απενεργοποιείται αυτόματα όταν η ταχύτητα περάσει τα 40 χλμ/ώρα.

Συμπέρασμα: Αξιόπιστο το Nissan X-Trail ως μεταχειρισμένο

Συνοψίζοντας, το Nissan X-Trail 2007-2013 αποτελεί μια καλή επιλογή για κάποιον που αναζητά ένα τετρακίνητο SUV 15ετίας. Οι φθορές είναι περιορισμένες και τα μηχανικά σύνολα αξιόπιστα. Η «έξυπνη» τετρακίνηση και οι μεγάλοι χώροι καθιστούν το ιαπωνικό SUV ένα ασφαλές οικογενειακό όχημα, ικανό να κινηθεί και σε πιο «σκληροτράχηλα» τερέν.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Nissan X-Trail 2007-2013 ξεκινούν από 5.000 ευρώ και μπορούν να φτάσουν τα 15.000 ευρώ, με τον μέσο όρο να κυμαίνεται γύρω στα 8.500 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε