Οι 3 νέες μεταγγραφές κέρδισαν τα σκαλοπάτια του βάθρου!
Σύμφωνα με με τις μετρήσεις μας λοιπόν, αδιαμφισβήτητος νικητής με 5.8 λτ./100χλμ. είναι το νέο Renautl Clio, ακολουθούμενο από το ανανεωμένο Peugeot 208 (6.1 λτ./100χλμ.) και το νέο Opel Corsa (6.2 λτ./100χλμ.) Καταλαβαίνετε πως σε μία ούτως ή άλλως φειδωλή, ως προς το καύσιμο κατηγορία, το να καταφέρνεις να ξεχωρίσεις με διαφορά από τον ανταγωνισμό, δεν είναι μικρό επίτευγμα. Βέβαια όπως γίνεται φανερό, σε όποιο μοντέλο από την τελική 7άδα και να καταλήξετε, η κατάσταση είναι win-win για εσάς, καθώς το πακέτο ευελιξία, πρακτικότητα και τεχνολογίες, συνδυάζεται άψογα με τις χαμηλές πραγματικές καταναλώσεις. Τα μικρά που ξέραμε μέχρι σήμερα ξεχάστε τα, αυτά είναι η νέα γενιά.
Μάρκα | Μοντέλο | Κινητήρας | Κατανάλωση(μετρ.) | Τιμή ευρώ |
---|---|---|---|---|
Renault | Clio | 1.0 Tce 100 PS | 5.8 λτ./100χλμ. | 14.690 |
Peugeot | 208 | 1.2 PureTech 100 PS | 6.1 λτ./100χλμ. | 16.200 |
Opel | Corsa | 1.2 DIT 100 PS | 6.2 λτ./100χλμ. | 14.380 |
SEAT | Ibiza | 1.0 TSI 95 PS | 6.2 λτ./100χλμ. | 13.855 |
Nissan | Micra | 1.0T 100 PS | 6.2 λτ./100χλμ. | 14.290 |
Ford | Fiesta | 1.0 Ecoboost 125 PS | 6.6 λτ./100χλμ. | 16.820 |
Citroen | C3 | 1.2 PureTech 110 PS | 6.6 λτ./100χλμ. | 14.605 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr